«РЕНОМЕ» дарує дітям щастя! У Рівному дебютував перший місцевий 3D комікс «Майстри нашого міста» [+Фото]
У розробці новинки брали участь талановиті мешканці Рівного. Артем Вишневський, режисер та драматург, займався сценарієм та літературним оформленням; Ольга Гнатюк, ілюстратор, створила героїв та їх костюми; Наталія Гончарова та команда «Місто плюс» розробили… 3D зображення на сторінках коміксу!
Після представлення авторів роботи, діти почали ознайомлюватися із персонажами коміксу:
- «Риба» - доісторичний ящур, у якого перевтілюється рибовод компанії «РІВНЕРИБГОСП» Микола.
- «Бетон» - Олег, інженер-будівельник компанії «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД».
- «Електро» - людина-андроїд, що любить розв’язувати головоломки, шифри і коди. Має постійний доступ до мережі Інтернет.
- «Кера» - голографічне зображення восьмирічної дівчинки Алі, мама якої є директором «РЕНОМЕ».
- «Скло» - жінка-шпигунка, яка завдяки надсучасному костюму зі скла може віддзеркалювати все навколо і ставати невидимою, а також безшумно рухатися.
- У повсякденному житті ми стикаємося із тим, що виникає потреба у нових кадрах, але сучасна молодь, закінчуючи вузи, не може знайти роботу. Цим коміксом ми хочемо донести до людей, що у наш час не тільки юристи потрібні, а й працівники будівельних спеціальностей. Повірте, заробляють вони не менше, тому казати, що це непрестижні професії, вже не варто, - наголошує директор ПрАТ "РЕНОМЕ" Надія Гладкевич.
Загалом, основна мета коміксу – в доступній, оригінальній та цікавій формі розповісти дітям про основні професії групи компаній "РЕНОМЕ". На самій презентації школярі перебували у захваті, як й від усього, що відбувалося після неї – захоплюючі подарунки, цікавий конкурс, в якому дітки малювали таємниче місто Суренж, та ознайомлення з новим проектом профорієнтації школярів віком 10-11 років, який розпочинається зовсім скоро.
На рахунок даного проекту. У рамках профорієнтаційної ініціативи дітлахів запрошуватимуть на екскурсії, де вони познайомляться з різноманіттям професій, їхніми можливостями та особливостями, спробують себе у ролі будівельника, сервісного інженера, комірника, бухгалтера, директора та інших іпостасях.
"РЕНОМЕ" обіцяє, що буде цікаво, пізнавально та динамічно, а у майбутньому, при виборі професійної діяльності, ще й корисно!
Профорієнтаційні екскурсії спрямовані на учнів 5-6 класів загальноосвітніх шкіл Рівного. Всього заплановано вісім екскурсій на різні підприємства групи компаній "РЕНОМЕ". Усі екскурсії безкоштовні та узгоджуються із директорами шкіл, де навчаються діти. Перша екскурсія відбудеться вже 30 вересня.
Дальніше на сайті компанії – renome.ua
екскурсії, «Майстри нашого міста», діти, Рівне, група компаній "Реноме"
Жіночі секрети: найдієвіші методи боротьби із целюлітом
Целюліт - ненависне явище, яке знайоме більшості жінок. Причинами його появи найчастіше стають гормональні перебудови (вагітність, менопауза), малорухливий спосіб життя, неправильне харчування.
переглядів: 113
Віра в краще та нові рішення: астропрогноз на суботу
Дізнайтеся, що вам підготували зорі на 20 квітня.
переглядів: 244
20 квітня: свята, іменинники, заборони та прикмети
Сьогодні у світі відзначають День вдячності волонтерам.
переглядів: 242
Як пофарбувати яйця до Пасхи: 6 цікавих способів, про які ви не чули
Пофарбувати яйця перед Великоднем це улюблена справа багатьох, але не всім відомі нестандартні способи, як це зробити.
переглядів: 381
Лікування атрофії зорового нерва: як стовбурові клітини допомагають покращити зір
Атрофія зорового нерва (АЗН) є однією з найнебезпечніших причин погіршення та втрати зору. Це можливий наслідок багатьох офтальмологічних захворювань, що призводять до пошкодження нерва та порушення проведення імпульсів від сітківки до мозку. В останні роки для лікування захворювання в розвинених країнах все частіше застосовують стволові клітини (СК). Якщо ви хочете скористатися цією методикою, щоб поліпшити зір, можете записатися до лікаря або уточнити вартість лікування атрофії зорового нерва на сайті Booking Health.
переглядів: 300