Ми у Facebook
22.09.2014, 09:00

«РЕНОМЕ» дарує дітям щастя! У Рівному дебютував перший місцевий 3D комікс «Майстри нашого міста» [+Фото]

Діти полюбляють яскравих героїв, які рятують світ від зла. Ще більше у них виникає захоплення, коли цих героїв багато. А що вже казати, якщо ці супергерої… рівняни!
Компанія "РЕНОМЕ" презентувала перший місцевий фантастичний комікс, який був виданий у рамках нового профорієнтаційного проекту. Його назва - «Майстри нашого міста».

У розробці новинки брали участь талановиті мешканці Рівного. Артем Вишневський, режисер та драматург, займався сценарієм та літературним оформленням; Ольга Гнатюк, ілюстратор, створила героїв та їх костюми; Наталія Гончарова та команда «Місто плюс» розробили… 3D зображення на сторінках коміксу!



Після представлення авторів роботи, діти почали ознайомлюватися із персонажами коміксу:

- «Риба» - доісторичний ящур, у якого перевтілюється рибовод компанії «РІВНЕРИБГОСП» Микола.

- «Бетон» - Олег, інженер-будівельник компанії «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД».

- «Електро» - людина-андроїд, що любить розв’язувати головоломки, шифри і коди. Має постійний доступ до мережі Інтернет.

- «Кера» - голографічне зображення восьмирічної дівчинки Алі, мама якої є директором «РЕНОМЕ».

- «Скло» - жінка-шпигунка, яка завдяки надсучасному костюму зі скла може віддзеркалювати все навколо і ставати невидимою, а також безшумно рухатися.



- У повсякденному житті ми стикаємося із тим, що виникає потреба у нових кадрах, але сучасна молодь, закінчуючи вузи, не може знайти роботу. Цим коміксом ми хочемо донести до людей, що у наш час не тільки юристи потрібні, а й працівники будівельних спеціальностей. Повірте, заробляють вони не менше, тому казати, що це непрестижні професії, вже не варто, - наголошує директор ПрАТ "РЕНОМЕ" Надія Гладкевич.



Загалом, основна мета коміксу – в доступній, оригінальній та цікавій формі розповісти дітям про основні професії групи компаній "РЕНОМЕ". На самій презентації школярі перебували у захваті, як й від усього, що відбувалося після неї – захоплюючі подарунки, цікавий конкурс, в якому дітки малювали таємниче місто Суренж, та ознайомлення з новим проектом профорієнтації школярів віком 10-11 років, який розпочинається зовсім скоро.

На рахунок даного проекту. У рамках профорієнтаційної ініціативи дітлахів запрошуватимуть на екскурсії, де вони познайомляться з різноманіттям професій, їхніми можливостями та особливостями, спробують себе у ролі будівельника, сервісного інженера, комірника, бухгалтера, директора та інших іпостасях.

"РЕНОМЕ" обіцяє, що буде цікаво, пізнавально та динамічно, а у майбутньому, при виборі професійної діяльності, ще й корисно!



Профорієнтаційні екскурсії спрямовані на учнів 5-6 класів загальноосвітніх шкіл Рівного. Всього заплановано вісім екскурсій на різні підприємства групи компаній "РЕНОМЕ". Усі екскурсії безкоштовні та узгоджуються із директорами шкіл, де навчаються діти. Перша екскурсія відбудеться вже 30 вересня.

Дальніше на сайті компанії – renome.ua





На правах реклами