Ми у Facebook
14.05.2009, 14:38

“Ланч-бокси” у потягах стануть постійними

Ярослав Коник сподівається, що нова послуга приживеться

“Укрзалізниця” вважає успішним експеримент з продажу пасажирам продуктових наборів. За два дні залізничники продали 1200 “ланч-боксів”. У перспективі, як зауважив радник начальника “Львівської залізниці” Ярослав КОНИК, цю послугу можуть запровадити як постійну.
Продаж продуктових наборів у потязі “Київ-Москва” “Укрзалізниця” запровадила в ході підготовки до перевезення пасажирів під час проведення Євро-2012. У купейному вагоні вартість “ланч-боксу” складала 35 гривень, а у СВ — 45. Набір пасажир замовляв та оплачував під час купівлі квитка. Опитування показало, що 34 відсотка пасажирів назвали зручність головною причиною замовлення набору.
— “Укрзалізниця” прийняла спеціальну концепцію, яка передбачає продаж “ланч-боксів”, — пояснив радник начальника “Львівської залізниці” Ярослав КОНИК. — Думаю, що згодом ця послуга стане постійною. Адже залізниця планує розвивати сервіс.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ