Ми у Facebook
03.06.2009, 15:47

Інтернет проти бюрократії

Від паперової до електронної звітності пропонують перейти підприємцям у службі зайнятості. У вівторок Рівненський міський центр зайнятості презентував нову систему подачі звітів. Невдовзі за її допомогою можна буде надсилати підсумкову інформацію про свою роботу в Пенсійний фонд, статистику та інші державні установи й фонди.
Система електронної звітності запроваджена в Україні з 2003 року. Однак поки що її переваги встигли оцінити не всі бізнесмени. До того ж, нині подання звіту на електронних носіях має дублюватися поданням паперової копії. Простішу систему запропонувала роботодавцям служба зайнятості.
— Революційність наших нововведень у тому, що пропонується електронна звітність через інтернет, — розповів директор міського центру зайнятості Андрій ГРЕЩУК. — Розроблений спеціальний інтернет-ресурс www.informa.com.ua. Ключі можна буде отримати в службі зайнятості безкоштовно. Зайшовши на сторінку в будь-який зручний час, слід заповнити відповідну форму та надіслати звіт до служби зайнятості. Таким чином роботодавці заощаджуватимуть час, зусилля та кошти і зможуть займатися бізнесом, а не біганням по кабінетах зі звітами. Планується, що в червні наші ключі будуть прийняті в статистиці та Пенсійному фонді. А до кінця цього року до системи планують підключити й Податкову адміністрацію. Вивчаються технічні можливості, щоб підключити ще соцстрах та фонд страхування від нещасних випадків.
Після відправки звіту за кілька хвилин роботодавець отримує квитанцію про його відправку (аналогічно до поштового штемпеля). А впродовж години йому надходить підтвердження про отримання. Система передбачає можливість корегування звітів та виправлення помилок.
Аби отримати електронні ключі, необхідно звернутися до служби зайнятості. Підготувавши пакет типових документів: копії паспорта, ідентифікаційного коду, свідоцтва про реєстрацію СПД тощо, підприємець підписує угоду з компанією-оператором, що розробила згадану систему. Користування нею впродовж місяця коштуватиме в середньому 40 грн.
Аби роз’яснити роботодавцям особливості нововведення, в центрі зайнятості двічі на тиждень проводитимуть спеціальні семінари.
Держкомпідприємництво розглядає ініціативу переведення підприємців на електронну звітність та реєстрацію. На думку чиновників, це спростить документообіг.
— Підготовка до цього процесу йшла давно, — зазначила керівник міської Реєстраційної палати Людмила ВОРОНЮК.
Позитивно оцінюють можливість формування електронних звітів і податківці.
— Приймаємо такі звіти вже третій рік поспіль, — розповів начальник управління інформатизації процесів оподаткування ДПІ в Рівному Микола ПЕТРУК. — Це вигідно та зручно. Поступово на таку систему переходить усе більше суб’єктів господарювання.






На правах реклами