Ми у Facebook
22.07.2009, 16:41

Хліб “Подільський” стане “Звичайним”

ВАТ “Концерн Хлібпром”, якому належить хлібозавод “Рівнехліб”, оголошує про об’єднання хлібобулочної продукції в регіонах під єдиною торговою маркою. Віднині споживачам у Рівненській, Вінницькій та Львівській областях асортимент пропонуватиметься під ТМ “Хлібна хата”.
У рамках цього проекту передбачається об’єднання всієї хлібобулочної продукції концерну під загальнонаціональною маркою, редизайн і поліпшення всіх видів упаковки. Як розповів комерційний директор ВАТ “Концерн Хлібпром” Віталій ЯСТРУБЕЦЬКИЙ, запровадження єдиної торгової марки — частина стратегії компанії, одним з основних завдань якої є захист продукції від підробок. За його словами, поліпшена упаковка додасть зручності у відкриванні та закриванні пакета, забезпечить триваліший термін зберігання виробів.
Водночас передбачається внести зміни в асортимент продукції з урахуванням регіональних вподобань споживачів. Зокрема, найпопулярніший на Рівненщині житній хліб “Подільський” змінить назву на “Звичайний”. Начальник управління маркетингу ВАТ “Концерн Хлібпром” Людмила КОРНИЦЬКА зауважила, що це не вплине на вигляд чи смакові властивості буханця.
Планується, що остаточно хлібобулочна продукція усіх хлібозаводів концерну в регіонах перейде на реалізацію під єдиною торговою маркою до кінця цього року.





На правах реклами