Ми у Facebook
20.01.2013, 11:27

Депутати починають воювати з рекламою на українському телебаченні

Профільний комітет почав розробляти поправки до закону.
Парламентський Комітет України з питань свободи слова та інформації визначив свої стратегічні завдання, пише TCH.ua.

Зараз члени профільного для медіа Комітету приділяють увагу розробці поправок до Закону України "Про рекламу". Частина законопроектів, які стосуються змін, вже внесені членами Комітету на розгляд Верховної Ради.

"Для мене очевидно, що потрібно повністю заборонити рекламу горілки в денний час, пряму рекламу пива, взагалі - зменшити тривалість реклами на ТБ, яка постійно перериває фільми і програми, - прокоментував рішення депутатів голова Комітету з питань свободи слова та інформації Микола Томенко.

"В Україні тривалість реклами - одна з найбільших у світі. Взагалі заборонити рекламу неможливо, тому ми будемо шукати компроміс. Наше завдання - мінімізувати антидержавницькі "спалахи" і підтримати українську складову", - додав він

Передбачені депутатами-членами Комітету зміни до Закону "Про рекламу" щодо заборони використання зображення дітей у політичній рекламі, необхідність чіткого визначення поняття "соціальна реклама", обмеження реклами алкогольних напоїв і пива, а також реклами лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації.





На правах реклами