28.07.2019, 12:00
Якщо купили прострочку: що робити?
Як захистити свої права у випадку, коли придбали продукт, термін придатності якого закінчився, розповідає Головне територіальне управління юстиції у Рівненській області.
У вашому пакеті опинився протермінований продукт, а ви не добачили цього прикрого факту в магазині, що ж робити?
- Вимагайте у продавця замінити його на придатний або повернути сплачені кошти. Для заміни товару обов’язково пред’явіть товарний (фіскальний) чек, який підтверджує покупку.
- Якщо ви придбали придатний продукт, але за зовнішніми ознаками він видається зіпсованим – це може свідчити про порушення умов зберігання або підроблення дати виготовлення продукту. Ви можете замінити такий товар або повернути сплачені за нього кошти.
- Якщо Ви виявили прострочений чи зіпсований харчовий продукт на полиці магазину – обов’язково повідомте адміністрацію та вимагайте прибрати такий товар з продажу. Попросіть перевірити всю партію, щоб не отруїлись інші покупці. Продукти могли потрапити до магазину вже зіпсованими.
Зіпсований товар підлягає списанню та утилізації❗️
Якщо дотримання наших рекомендацій не допомогло і ваше право було порушено,
Звертайтесь:
Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: (044) 364-77-80.
Телефони територіальних органів у м. Рівне: 0362 62-85-72, 0362 63-15-55
Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0 800 213 103.
- Вимагайте у продавця замінити його на придатний або повернути сплачені кошти. Для заміни товару обов’язково пред’явіть товарний (фіскальний) чек, який підтверджує покупку.
- Якщо ви придбали придатний продукт, але за зовнішніми ознаками він видається зіпсованим – це може свідчити про порушення умов зберігання або підроблення дати виготовлення продукту. Ви можете замінити такий товар або повернути сплачені за нього кошти.
- Якщо Ви виявили прострочений чи зіпсований харчовий продукт на полиці магазину – обов’язково повідомте адміністрацію та вимагайте прибрати такий товар з продажу. Попросіть перевірити всю партію, щоб не отруїлись інші покупці. Продукти могли потрапити до магазину вже зіпсованими.
Зіпсований товар підлягає списанню та утилізації❗️
Якщо дотримання наших рекомендацій не допомогло і ваше право було порушено,
Звертайтесь:
Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: (044) 364-77-80.
Телефони територіальних органів у м. Рівне: 0362 62-85-72, 0362 63-15-55
Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0 800 213 103.
Категорія: Новини > Споживач
Автор: OGO.UAПереглядів: 6556зіпсований продукт, чек, харчування, протермінований, прострочений продукт, споживач
Інші статті рубрики:
Грошові надходження та стрімкі зміни: гороскоп на 19 квітня
Дізнайтеся, що вам підготували зорі на 19 квітня.
переглядів: 117
Сезон комах-паразитів: як вберегти себе від кліщів?
Сезон кліщів розпочато: піки активності щороку припадають на квітень-травень та серпень-вересень. Ці невеликі створіння можуть переносити збудників як вірусних, так і бактеріальних захворювань.
переглядів: 1130
З 1 квітня діти загиблих добровольців отримуватимуть 7800 грн
З 1 квітня діти загиблих добровольців отримують державну соціальну допомогу в підвищених розмірах
переглядів: 158
Декілька вулиць у Рівному залишилися без води
Через пошкодження водопроводу тимчасово відсутнє водопостачання на вул.Малорівненській, вул.Боженова та вул.Севастопольській.
переглядів: 169