Ми у Facebook
18.09.2019, 11:21

Корпоративний зв’язок: переваги для найманого працівника

Люди працюють у багатьох сферах й використовують різні види зв'язку в робочих цілях. Очевидно, що багато хто користується мобільним зв'язком, який оплачує роботодавець. Далі ми розповімо про переваги корпоративного зв’язку для найманих працівників.

Відокремлення робочих контактів


На робочих місцях, де особисте спілкування з іншими людьми зведене до мінімуму, дуже швидко накопичується перелік робочих контактів, які потрібно використовувати. Якщо для цієї мети виокремити особистий номер телефону – родинні та робочі контакти змішуються. Цього краще уникати, розділяючи роботу й особисте життя.\
На цьому етапі працівник починає використовувати додаткову сім-карту та переносить всі робочі контакти на неї. У великих компаніях про це давно подбали. Під час прийому на посаду, новачок отримує номер телефону для використання в робочих цілях. Так організація вирішує проблему працівника й робить його доступним для розв’язання питань компанії.

Безлімітний мобільний зв’язок


Зазвичай до номера під’єднаний оптимальний корпоративний тариф з безлімітними розмовами. Іноді може бути встановлений ліміт витрат на послуги, в рамках якого організація сплачує рахунки. Відповідно, чим вища посада, тим вищий ліміт витрат. Найдорожчі послуги – голосова пошта та роумінг.

Іноді роботодавець встановлює обмеження на коло осіб, яким можна телефонувати з робочого номеру. Спроба зателефонувати на номер не з групи, викличе відповідь мережі про неможливість з'єднання. Така система є способом обмежити нецільові витрати коштів організації. Економія на зв’язку в масштабах родини працівника істотна й обчислюється сотнями гривень.


Додатковий телефон


Звісно, робочий номер не дають у вигляді сім-карти. Зазвичай, це недорогий стільниковий апарат, але відомого бренду, наприклад як оці за посиланням: shop.kyivstar.ua/ua/phones/brand-nokia.
Основні вимоги до робочого телефону:

• надійність

• потужність батареї

• невисока ціна

Це важливо для тих, часто перебуває у відрядженні або багато питань вирішує в телефонному режимі. Сучасний смартфон з безліччю функцій може відволікати працівника на робочому місці, в той час як кнопковий девайс використовують лише за необхідності для зв’язку з колегами та клієнтами.






На правах реклами