“Райф – так простіше”, - Олександр Писарук про новий бренд-код банку Аваль
Про те, які зміни відбулися в Аваль у 2020 році, розповів голова Правління Писарук Олександр Володимирович.
Райф - це класно, легко та зручно
“Ми хочемо, щоб клієнти знали: працювати з нашим банком просто, зручно та легко. Щоб підкреслити всі ці особливості, було розроблене та введене в дію нове позиціонування та айдентіка, ключовим елементом в яких став слоган: “Райф - так простіше”, - зазначає банкір.
Зокрема, за словами Писарука, банк поставив перед собою ще кілька амбітних цілей:
• стати №1 за рекомендаціями користувачів до 2025 року;
• розробити зручні та прості інструменти роботи користувачів з банківськими продуктами;
• трансформувати технологічну платформу та зайняти високі позиції у всіх актуальних банківських сервісах.
Роботи по digital-трансформації в банку йдуть повним ходом. Писарук відзначив: карантин не тільки їх не зупинив, але навіть підсилив тренд на доопрацювання.
Так, ще на початку 2020 року у роздрібних клієнтів не було зручного мобільного додатку, а сьогодні він є, й успішно конкурує з лідерами цього сегменту. Банк також презентував платформу “Райффайзен бізнес-онлайн”, яка є просунутим набором інструментів для корпоративних клієнтів.
Україна – пріоритетний напрямок для групи Райффайзен
Олександр Писарук зазначає, що Україна – складний ринок для банків за низкою певних чинників. Однак який рік український підрозділ групи Raiffeisen Bank International стає достатньо прибутковим. Тож не дивно, що український Райффайзен банк Аваль став пріоритетним майданчиком для впровадження інновацій.
“Нове позиціонування тестується і впроваджується поки тільки в Україні, що є досить позитивним індикатором. Адже, незважаючи на високі ризики, вітчизняний ринок залишається перспективним і готовий до реалізації проектів великого масштабу”, - резюмує Писарук.
Жіночі секрети: найдієвіші методи боротьби із целюлітом
Целюліт - ненависне явище, яке знайоме більшості жінок. Причинами його появи найчастіше стають гормональні перебудови (вагітність, менопауза), малорухливий спосіб життя, неправильне харчування.
переглядів: 132
Віра в краще та нові рішення: астропрогноз на суботу
Дізнайтеся, що вам підготували зорі на 20 квітня.
переглядів: 261
20 квітня: свята, іменинники, заборони та прикмети
Сьогодні у світі відзначають День вдячності волонтерам.
переглядів: 260
Як пофарбувати яйця до Пасхи: 6 цікавих способів, про які ви не чули
Пофарбувати яйця перед Великоднем це улюблена справа багатьох, але не всім відомі нестандартні способи, як це зробити.
переглядів: 394
Лікування атрофії зорового нерва: як стовбурові клітини допомагають покращити зір
Атрофія зорового нерва (АЗН) є однією з найнебезпечніших причин погіршення та втрати зору. Це можливий наслідок багатьох офтальмологічних захворювань, що призводять до пошкодження нерва та порушення проведення імпульсів від сітківки до мозку. В останні роки для лікування захворювання в розвинених країнах все частіше застосовують стволові клітини (СК). Якщо ви хочете скористатися цією методикою, щоб поліпшити зір, можете записатися до лікаря або уточнити вартість лікування атрофії зорового нерва на сайті Booking Health.
переглядів: 313