25.07.2021, 13:19

Результати опитування UNIC за 2020 рік: сприйняття етичних стандартів і політик доброчесності бізнесу

27 липня 2021 року Євген Шевченко, генеральний директор Carlsberg Ukraine, взяв участь у презентації результатів опитування від Всеукраїнської Мережі Доброчесності та Комплаєнсу. Організація з 2018 року проводить опитування українців щодо їх сприйняття етичних стандартів компаній, а також впливу такого сприйняття на вибір продукції на ринку.
Метою опитування в 2020 році було також дослідити зміни щодо обізнаності представників громадськості з питань доброчесності бізнесу та позитивних трансформацій щодо запобігання корупції у приватному секторі за останні 3 роки. Результати опитування показали, що для понад 63% людей важлива наявність політики доброчесності всередині компаній. Це є одним із факторів, що впливає на вибір компанії та її продукту.

У Carlsberg Ukraine діє програма «Живемо за нашим компасом», що є частиною глобальної стратегії SAIL’22. Вона визначає загальні правила етичної поведінки, які стосуються усіх працівників та партнерів. Програма складається з трьох ключових елементів: Кодекс етики та поведінки з основними правилами, як ставитися до колег, клієнтів, місцевих громад, постачальників та інших партнерів; анонімна система Speak up, через яку можна повідомляти про будь-які підозри у вчиненні неправомірних дій; Політики та Інструкції, які стосуються провідних сфер діяльності компанії (трудові права та права людини, відповідальне постачання, боротьба з хабарництвом та корупцією, а також якість та безпека продукції).

«Компанія Carlsberg Ukraine пишається тим, що є прикладом етичного бізнесу. Ми очікуємо від наших постачальників і партнерів готовності дотримуватися стандартів компанії. Доброчесне ведення бізнесу – одна із основних конкурентних переваг. Насамперед це впливає на стійкість бізнесу, зниження ризиків фінансових втрат та дозволяє вести зрозумілі та прозорі бізнес-процеси. Чим більше компаній ми залучимо до спільноти доброчесного бізнесу, тим швидше країна подолає корупцію. Це єдиний шлях до збільшення інвестицій та розвитку економіки», – коментує Євген Шевченко, генеральний директор Carlsberg Ukraine.

Carlsberg Ukraine прагне зробити позитивний внесок у суспільство і навколишнє середовище шляхом розробки та втілення практичних правил етичного ведення бізнесу, за допомогою яких забезпечується фінансовий успіх компанії та водночас гарантується відповідальне виконання бізнес-стратегії та комерційної діяльності.

***
Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних Груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в Запоріжжі, Києві та Львові. В портфель Carlsberg в Україні входять пиво, алкогольні та безалкогольні напої таких торговельних марок, як «Львівське», Robert Doms, Baltika, Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Арсенал», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Seth&Riley's Garage, Warsteiner, Grimbergen та інші. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті https://carlsbergukraine.com/

На правах реклами.
Щасливе Рівне