10.09.2021, 17:43
Carlsberg Group приєдналася до Planet Pledge – міжнародного зобов’язання маркетологів створювати сталі комунікації
Пивоварна компанія Carlsberg Group – одна з перших броварних компаній, яка приєдналася до Planet Pledge. Це означає, що Carlsberg Group бере на себе зобов’язання створювати та поширювати сталі, дружні до екології комунікації через команду маркетологів і корпоративні комунікації.
Planet Pledge – це структура, яку створила Всесвітня федерація рекламодавців (WFA). Її організували, щоб об’єднати маркетологів усього світу навколо однієї цілі – стимулювати споживачів бути більш дружніми до клімату й екології. Оскільки маркетологи напряму контактують зі споживачами, то в їхніх силах спілкуватися з ними так, щоби популяризувати Цілі сталого розвитку ООН, мета яких берегти здоров’я планети та добробут людей.
Carlsberg Group і Carlsberg Ukraine зокрема уже стали на шлях сталого розвитку, коли запустили програму «Ціль 4 НУЛІ: разом заради майбутнього». Приєднання до Planet Pledge – наступний логічний крок на цьому шляху.
Маркетингові команди компанії матимуть змогу проходити навчання, щоб успішно пов’язувати комунікації бренду зі сталістю. Маркетинг-команди мають спілкуватися зі споживачами так, щоб їхнім кампаніям довіряли. Водночас ці прояви мають стимулювати споживачів розвивати і вдосконалювати екосвідомість і сталі звички.
Спеціально для цього в Carlsberg Group розробили гайд, який буде підтримкою маркетинг-команд, фахівців з корпоративних відносин і комунікацій на шляху до сталості. Там розмістили стратегічні поради, приклади сталих комунікацій. Ця програма націлена на те, щоб зробити маркетинг-команду ще одним потужним осередком посилення ідей екологічності, сталості, відповідального бізнесу та позитивного соціального впливу.
«Маркетинг – це місток між брендом і споживачем. Ми щодня виходимо до людей з комунікацією через найрізноманітніші види реклами, соціальні кампанії, івенти тощо. У Carlsberg Group і Carlsberg Ukraine зокрема питання сталого розвитку зашите в ДНК. Ми намагаємося всі свої маркетингові прояви, запуски нової продукції узгоджувати з пріоритетами сталого розвитку. Наприклад, ми активно використовуємо систему оцінювання нової продукції. Ця система визначає, як новий продукт, його паковання та етикетка вплинуть на екологію. Тепер до цього ми будемо під’єднувати вдосконалену систему комунікації стосовно сталого розвитку. Ми вдячні своїм споживачам за довіру та готові з ними спілкуватися мовою сталості, щоб поширювати ідею екосвідомості», – коментує Ірина Качура, віцепрезидентка з маркетингу в Carlsberg Ukraine.
***
Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних Груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в Запоріжжі, Києві та Львові. В портфель Carlsberg в Україні входять пиво, алкогольні та безалкогольні напої таких торговельних марок, як «Львівське», Robert Doms, Baltika, Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Арсенал», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Seth&Riley's Garage, Warsteiner, Grimbergen та інші. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті https://carlsbergukraine.com/
Carlsberg Group і Carlsberg Ukraine зокрема уже стали на шлях сталого розвитку, коли запустили програму «Ціль 4 НУЛІ: разом заради майбутнього». Приєднання до Planet Pledge – наступний логічний крок на цьому шляху.
Маркетингові команди компанії матимуть змогу проходити навчання, щоб успішно пов’язувати комунікації бренду зі сталістю. Маркетинг-команди мають спілкуватися зі споживачами так, щоб їхнім кампаніям довіряли. Водночас ці прояви мають стимулювати споживачів розвивати і вдосконалювати екосвідомість і сталі звички.
Спеціально для цього в Carlsberg Group розробили гайд, який буде підтримкою маркетинг-команд, фахівців з корпоративних відносин і комунікацій на шляху до сталості. Там розмістили стратегічні поради, приклади сталих комунікацій. Ця програма націлена на те, щоб зробити маркетинг-команду ще одним потужним осередком посилення ідей екологічності, сталості, відповідального бізнесу та позитивного соціального впливу.
«Маркетинг – це місток між брендом і споживачем. Ми щодня виходимо до людей з комунікацією через найрізноманітніші види реклами, соціальні кампанії, івенти тощо. У Carlsberg Group і Carlsberg Ukraine зокрема питання сталого розвитку зашите в ДНК. Ми намагаємося всі свої маркетингові прояви, запуски нової продукції узгоджувати з пріоритетами сталого розвитку. Наприклад, ми активно використовуємо систему оцінювання нової продукції. Ця система визначає, як новий продукт, його паковання та етикетка вплинуть на екологію. Тепер до цього ми будемо під’єднувати вдосконалену систему комунікації стосовно сталого розвитку. Ми вдячні своїм споживачам за довіру та готові з ними спілкуватися мовою сталості, щоб поширювати ідею екосвідомості», – коментує Ірина Качура, віцепрезидентка з маркетингу в Carlsberg Ukraine.
***
Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних Груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в Запоріжжі, Києві та Львові. В портфель Carlsberg в Україні входять пиво, алкогольні та безалкогольні напої таких торговельних марок, як «Львівське», Robert Doms, Baltika, Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Арсенал», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Seth&Riley's Garage, Warsteiner, Grimbergen та інші. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті https://carlsbergukraine.com/
Категорія: Новини > Споживач
Автор: Спеціально для OGO.ua Переглядів: 902Інші статті рубрики:
На вихідних буде спекотно: Прогноз погоди на кінець березня
Сьогодні злива, а завтра тепло. В цю похмуру днину порадує прогноз синоптиків.
переглядів: 140
Астропрозноз на завтра: перші симптоми та чужі конфлікти
Дізнайтеся, що вам підготували зорі на 29 березня.
переглядів: 259
Скраб для голови в домашніх умовах: секрет, який зменшить жирність волосся
Хочете побороти зайву жирність волосся? Спробуйте приготувати домашній та бюджетний скраб для шкіри голови.
переглядів: 264
Готуємо солодку піцу з фруктами: діти будуть щасливі
Неймовірно смачний рецепт, який можна приготувати на дитяче день народження, або у звичайний день до чаю.
переглядів: 280
"Підвищення тарифів на світло поки не буде", - Міністр енергетики
Міністерство енергетики України наразі не розглядає питання про підвищення тарифів на електроенергію для населення.
переглядів: 275