13.03.2022, 10:14

Інтернет-маркетинг: що треба знати початківцю

Це професія майбутнього, яка стане у нагоді бізнесменам, спеціалістам с оффланй-продаж, СЕО-фахівцям тощо.
Курсы интернет маркетинга онлайн дозволяють швидко засвоїти базовий набір інструментів та виробити навички просування послуг та товарів на ринку діджитал-продукції. Головна специфіка даної професії полягає в тому, що маркетологи працюють з досить вузьким набором інструментів, тому їм важко синхронізувати свої дії з іншими каналами та напрямками діяльності компанії. Утім, вузький спеціаліст з Інтернет-маркетингу під час навчання вивчає суміжні галузі даної сфери, щоб мати комплексне уявлення про ринок, товари, послуги, кінцевий результат, який потрібний керівництву фірми чи клієнту.

Необхідні навички Інтернет-маркетолога


Насамперед, на курсах навчать збирати та аналізувати інформацію, виокремлювати з неї важливі дані. Це дозволить приймати правильні рішення та користуватися отриманими показниками. Збирати інформацію необхідно з різних джерел – офлайн та онлайн, а потім поєднувати матеріали.

В окремий блок входять канали, які Інтернет-маркетолог буде використовувати для просування товару. Під час навчання досвідчені викладачі знайомлять слухачів із головними та додатковими каналами просування, а також з тими, якими спеціалісти не будуть управляти. Обмежуватися тільки однією групою каналів просування не можна, оскільки професіональні маркетологи в Інтернеті мають оцінювати комплексно ситуацію на ринку. Це дозволить підібрати оптимальну модель роботи із конкретною послугою чи продукцією.

Обов’язковим елементом навчання на курсах є СЕО, контекстна та таргетована реклама. Додатково вчать розбиратися у мобільній та веб-аналітиці, дизайні, розробці додатків та різних платформах. Подібні навички позитивно впливають на конверсію, дозволяючи розробникам та дизайнерам створювати якісний продукт. Зробити цього без консультацій із Інтернет-маркетологом не можна, тому саме йому потрібно вчитися розбиратися в суміжних галузях діджитал-сфери.

Навіщо записуватися на курси?


Онлайн-навчання доступне усім. Достатньо мати мобільний гаджет, ноутбук чи комп’ютер із доступом до стабільно працюючого Інтернету. Саме це і спонукає керівників відділів маркетингу відправляти своїх співробітників на курси, щоб вони поглибили спеціалізацію та вдосконалили навички. Приходять на курси і люд, які багато років працюють на ринку нерухомості, продаж, займаються бізнесом. Знання їм потрібні, щоб розширювати справу, переорієнтуватися на нових клієнтів, зробити свої послуги більш якісними.

Також Інтернет-маркетинг підійде тим, кому не вистачає знань у СЕО-просуванні, у email-маркетингу, напрямку programmatic.