Ми у Facebook
29.11.2024, 08:58

Пакування, що продає: як створити враження з першого погляду

Дізнайтеся, як створити пакування, яке зачепить споживача з першого погляду та стимулюватиме продажі. ✍️️ Важливі поради та інсайти

Використання особливої упаковки для продажу товарів — це потужний інструмент, який може підвищити привабливість продукту і виділити його серед конкурентів. Оформлення, що привертає увагу, вимагає креативного підходу і глибокого розуміння своєї аудиторії. Пропонуємо кілька ідей, які допоможуть перетворити товар на справжній об'єкт мистецтва.

Форма і колір

Перші параметри, на які потрібно звернути увагу, — форма і колір паковання. Розмір теж важливий, але він залежить від габаритів товару, поміщеного всередину. А ось форма і колір — це керовані характеристики.

Нестандартні форми відразу привертають увагу. Наприклад, пляшка незвичайного дизайну або коробка картонна, яка розкривається оригінальним чином, приверне увагу на полиці супермаркету з аналогічним товаром. Хороше рішення зробити паковання в оригінальній формі. Наприклад, мед краще продається в коробці у вигляді вулика, а цукерки — у вигляді великої цукеркової обгортки. Ще трохи цікавих прикладів:

  1. Чай у жерстяній коробці, яка декорована у стилі старовинних поштових листівок, приверне увагу.
  2. Виділяється упаковка, яка імітує книги. У ній можна продати практично будь-який товар.
  3. Шоколад з обгорткою, стилізованою під газету з цікавими фактами, стане цікавим презентом.
  4. Пляшка з оригінальною кришкою у формі тварини має веселий і цікавий вигляд.

Використовуйте нестандартні лінії, заокруглення або кути, щоб виділитися. Прозорі віконця або повністю прозорий бік упаковки допоможе покупцеві побачити продукт, що стимулює бажання його купити. Використовуйте яскраві, соковиті кольори, які виділяють паковання на полиці, створіть сильний контраст. Наприклад, на чорній коробці добре читається золотий текст.

Особливості упаковки для кондитерських виробів - Paperbox

Упаковка має викликати позитивні емоції у споживача, чи то радість, чи то цікавість, чи то відчуття ексклюзивності. Використовуйте кольори, текстури та шрифти, які асоціюються з цінностями цільової аудиторії.

Інтерактивні елементи

Усі люди полюбляють сюрпризи. Використовуйте елементи, які продовжать спілкування покупця з вашим брендом:

  1. Додайте в паковання секретний відсік, у якому буде маленький подарунок, пробник товару з іншої лінійки, квиток внутрішньої безпрограшної лотереї тощо.
  2. Пишіть на внутрішньому боці коробки звернення до покупця. Це можуть бути передбачення, жарти, факти з історії бренду.
  3. Нанесіть на паковання QR-код, який веде на сторінку ексклюзивних акцій.

Маленькі фішки допомагають побудувати міцний емоційний зв'язок бренду з покупцями. 

Багатофункціональність

Покупцям подобаються товари, які довго служать. Додайте функціональності пакованню, щоб підвищити його привабливість для клієнта. Коробка з-під кави, яка далі стане квітковим вазоном, — приклад такого рішення. Покупців приваблює не тільки вміст: їх цікавить і сама упаковка, купити яку хочеться для подальшого використання в різний спосіб.

Також можна надати пакованню колекційної цінності, друкуючи на ньому лише один фрагмент картини або тексту. Закличте покупця зібрати повне зображення або твір.

Це лише кілька прикладів, як паковання може стати двигуном продажів. Придумайте свій ексклюзивний дизайн, який виділить товар серед конкурентів і змусить покупця купити його.


На правах реклами






На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ