28.09.2011, 12:40
Вузькоколійка "Антонівка-Зарічне" на Рівненщині — під загрозою закриття
ДП "Укрзалізниця" хоче закрити вузькоколійну залізницю "Антонівка-Зарічне". Про це повідомив заступник голови РОДА Олексій Губанов під час круглого столу "Регіональний розвиток туризму: сучасний стан та перспективи" у вівторок, 27 вересня.
Найдовша у Європі діюча вузькоколійна залізниця "Антонівка-Зарічне" — під загрозою закриття. ДП "Укрзалізниця" пропонує або передати її на баланс області, або закрити.
— "Укрзалізниця" збирається закрити вузькоколійку через нерентабельність. Адже щороку "поїздок" приносить 5 мільйонів гривень збитків. Натомість державне підприємство пропонує придбати автобуси, що забезпечать переїзд того потоку людей, які нині користуються послугами вузькоколійки, — каже заступник голови РОДА.
Втім, за словами Олексія Губанова, грошей на обслуговування вузькоколійки в обласному бюджеті немає. Зробити об’єкт рентабельним, а отже врятувати від зникнення, може залучення більшої кількості туристів. Проте й цим є проблеми.
— Уявіть скільки потрібно туристів, щоб забезпечити рентабельність вузькоколійки. Інфраструктурних проблем з нею маємо безліч. Це ще раз демонструє, наскільки важко утримувати і розвивати цей туристичний об’єкт, — зауважив Олексій Губанов.
Сім чудес Володимиреччини
Про закриття вузькоколійки власниця агросадиби у селі Антонівка Володимирецького району, депутат Володимирецької районної ради Людмила Мельник чула давно.
— Її ще з 2007 року хочуть закривати. Але ми працюємо над тим, щоб цього не трапилося. Наразі написали звернення від "Асоціації збереження історії залізниць України", в якому просимо, аби об’єкт не закривали, — розповідає Людмила Мельник. — Для мене вузькоколійка — особлива, адже там працювала моя мама. Вона вже померла, але щоразу, коли проїжджає "кукушка", мені здається, що повертається мама. Наш "Поліський трамвай" важливий для всіх, тому ми будемо відстоювати право на його існування.
Довідка.
Найдовша в Європі діюча вузькоколійна залізниця "Антонівка-Зарічне" протяжністю 106 км — це старенький міні-поїздок, яке місцеве населення називає "кукушкою" за специфічний звуковий сигнал. Потяг іде повільно, 30-40 км/год.
Ще однією особливістю вузькоколійки є те, що вона проходить через єдиний в Україні раритетний залізничний дерев’яний міст через річку Стир. Тут рух потяга сповільнюється до 15 км/год.
Початки будівництва "кукушки" припадали ще на 70-ті роки ХІХ століття з єдиною метою — експортувати ліс.
— "Укрзалізниця" збирається закрити вузькоколійку через нерентабельність. Адже щороку "поїздок" приносить 5 мільйонів гривень збитків. Натомість державне підприємство пропонує придбати автобуси, що забезпечать переїзд того потоку людей, які нині користуються послугами вузькоколійки, — каже заступник голови РОДА.
Втім, за словами Олексія Губанова, грошей на обслуговування вузькоколійки в обласному бюджеті немає. Зробити об’єкт рентабельним, а отже врятувати від зникнення, може залучення більшої кількості туристів. Проте й цим є проблеми.
— Уявіть скільки потрібно туристів, щоб забезпечити рентабельність вузькоколійки. Інфраструктурних проблем з нею маємо безліч. Це ще раз демонструє, наскільки важко утримувати і розвивати цей туристичний об’єкт, — зауважив Олексій Губанов.
Сім чудес Володимиреччини
Про закриття вузькоколійки власниця агросадиби у селі Антонівка Володимирецького району, депутат Володимирецької районної ради Людмила Мельник чула давно.
— Її ще з 2007 року хочуть закривати. Але ми працюємо над тим, щоб цього не трапилося. Наразі написали звернення від "Асоціації збереження історії залізниць України", в якому просимо, аби об’єкт не закривали, — розповідає Людмила Мельник. — Для мене вузькоколійка — особлива, адже там працювала моя мама. Вона вже померла, але щоразу, коли проїжджає "кукушка", мені здається, що повертається мама. Наш "Поліський трамвай" важливий для всіх, тому ми будемо відстоювати право на його існування.
Довідка.
Найдовша в Європі діюча вузькоколійна залізниця "Антонівка-Зарічне" протяжністю 106 км — це старенький міні-поїздок, яке місцеве населення називає "кукушкою" за специфічний звуковий сигнал. Потяг іде повільно, 30-40 км/год.
Ще однією особливістю вузькоколійки є те, що вона проходить через єдиний в Україні раритетний залізничний дерев’яний міст через річку Стир. Тут рух потяга сповільнюється до 15 км/год.
Початки будівництва "кукушки" припадали ще на 70-ті роки ХІХ століття з єдиною метою — експортувати ліс.
Категорія: Новини > Новини Рівного
Автор: Марина ФУРС Коментарів: 4Переглядів: 10241Відкрий Рівненщину, Рівненщина туристична, Рівненщина, туризм, "кукушка", вузькоколійка Антонівка-Зарічне
Інші статті рубрики:
Новий науково-дослідний центр побудують на Рівненщині
У Нобельському національному природному парку на Рівненщині планують побудувати науково-дослідний центр.
переглядів: 118
На Рівненщині виявили нетверезого тракториста
Нещодавно під час патрулювання у селі Мульчиці Вараського району правоохоронці помітили трактор «Dongfeng», який рухався без номерних знаків.
переглядів: 121
Бійці Дубенського батальйону знищили сховок росіян дроном
Бійці з Дубенського 57-го окремого батальйону Сил територіальної оборони ЗСУ успішно знищили місце схову противника.
переглядів: 105
Собака рівнянки стала зіркою мережіТікТок
Собака рівнянки стала зіркою ТікТок. Мова йде про Моллі - собаку породи чау-чау.
переглядів: 276
З життя пішла військовослужбовиця з Сарн
Померла військовослужбовиця з Сарн Надія Білотіл.
переглядів: 258