Ми у Facebook
16.02.2012, 13:43

Квартплата рівнян росте через ремонти й прибирання

Революційні, як для Рівного, зміни у системі ЖКГ тривають. Запровадження побудинкових тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які вступили в дію з 1 лютого цього року, викрили чимало проблем житлово-комунальної сфери.
Упродовж двох тижнів спеціальна робоча група працювала над запровадженням побудинкових тарифів. Врешті, урахувавши зауваження і робочої групи, і членів виконкому, і мешканців, у встановлених на минулому засіданні тарифах комунальники знайшли деякі порушення й неточності, які вплинули на ріст тарифів.

- Наприклад, велику частку росту тарифу становить поточний ремонт. Враховуючи те, що у будинках не робився ні капітальний ремонт, ні нормально поточний ремонт, інженерні мережі, дахи підвали, усе має не дуже придатний технічний стан, - констатував начальник міського управління ЖКГ Іван Гема. - За сучасними дефектними відомостями, поточний ремонт виріс на порядок. Аби не покладати все на плечі мешканців, ми зменшили навантаження поточним ремонтом. Тобто переглянули всі дефектні відомості, у деяких будинках переглянули прибудинкову територію, яка йде на обслуговування (це теж важливий елемент, який призвів до росту тарифу).

Головний комунальник Рівного упевнений: зверень, скарг, повідомлень буде іще чимало. А тому й корегувати тарифи доведеться, мабуть, не раз. Серед пропозицій, які знайшли своє відображення у новозатверджених тарифах, — пропозиції з прибирання сходових майданчиків.

- Мешканці, які звернулися до нас, кажуть, що самі готові прибирати майданчики вище другого поверху. Тому просять зробити цю послугу не обов’язковою, а додатковою опцією за бажанням мешканців. Ми порахували скільки це коштуватиме, тому якщо мешканці захочуть, аби ЖКП прибирало їм сходові майданчики, вони мають звернутися і така послуга буде надаватися. Якщо ж не захочуть, то й відповідно, платити за це не треба, - продовжив Іван Гема.

- Іще один спосіб здешевлення квартплати — це зменшення періодичності надання послуг. Наприклад, щоб підмітали не п’ять разів на тиждень, а три. Але усе це за бажанням мешканців і за їх гроші, - зазначив міський голова Рівного Володимир Хомко. - В ідеалі було б, якби ми створили ринок з надання послуг. Щоб було п’ять-шість компаній у Рівному, які б боролися на умовах тендера, за надання послуг з підмітання, прибирання, такого іншого.

Окрім того, затвердили члени міськвиконкому й графіки періодичності надання послуг ЖКП: що і скільки разів на місяць має робитися у будинку. Також ця інформація має з’явитися на дошці оголошень у кожному будинку й знаходитися там постійно. Іще один додаток — це порядок здійснення перерахунків розміру плати за послуги утримання будинків у разі їх ненадання або надання не у повному обсязі. Саме ці додатки мають обов’язково приєднуватися до нового договору, який мешканці мають укласти з ЖКП. До речі, запропонувати підписати цю домовленість комунальники мають до кінця місяця, коли в оселі прийдуть платіжки за новими тарифами.





На правах реклами