20.05.2014, 12:41

Автоград презентував свої можливості на автомобільній виставці в Любліні [+Фото]

Головною подією травня для групи компаній Автоград, лідера автомобільного ринку області, стала участь у закордонній автомобільній виставці «Люблінські Тарги 2014. MotoSession&Moto Event East».
Захід відбувся в м. Люблін (Польща) 10-11 травня в рамках реалізації транскордонного проекту «Розвиток малого та середнього підприємництва міст Рівного та Любліна».

Таким чином, Автоград скористався можливістю представити себе та свої послуги на одній з найбільших щорічних автомобільних виставках Польщі, а також використав нагоду для проведення переговорів і зустрічей B2B.

Протягом двох днів працівники Автограду мали чимало візитів та у рамках проекту відвідали центр моторизації, автоцентр продажу вживаних автомобілів та станції технічного обслуговування. За цей час вдалося познайомитись із досвідом роботи польських сервісних компаній, які займаються ремонтом, обслуговуванням та фарбуванням автомобілів.



Більше того, під час заходу розглядались різноманітні можливості співпраці в напрямках налагодження поставок запасних частин від польських посередників та сервісного обладнання, стендів, приладів, розвитку нових напрямків діяльності, розширення спектру послуг сервісу, налагодження продажу автомобілів з пробігом та ін. Таким чином, Люблінські Тарги Автоград розглядає як майданчик для спілкування професіоналів галузі, гарне місце для проведення успішних переговорів, обміну досвідом та розвитку бізнесу.



«Презентація Автограду як компанії з багаторічним досвідом роботи та багатьма сильними сторонами і потенційними напрямками співпраці зацікавила інших учасників виставки, і результатом цього інтересу стала велика кількість проведених переговорів. Загалом ми задоволені співпрацею та участю в цьому заході і досягнутим ефектом, адже під час проведення виставки нам вдалося зав'язати партнерські відносини з новими компаніями, гідно представити компанію на міжнародному рівні та підвищити впізнаваність бренду Автоград» - прокоментувала керівник відділу маркетингу Автограду Ірина Лех.



На виставці був представлений широкий спектр автомобільної продукції, починаючи від безпосередньо різних марок автомобілів і закінчуючи автокомпонентами. Зокрема, у заході взяли участь місцеві дилерські центри, які представляють такі бренди, як: Audi, Alfa Romeo, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Hyundai, Mazda, Nissan, Opel, Renault, Suzuki, Peugeot і Volkswagen. Також невід’ємною частиною виставки були презентації автомобілів «з родзинкою»: тюнінговані, ретро та екзотичні автомобілі (загалом більше 130 авто).



Разом із автомобілями на виставці були представлені експозиції автомобільних комплектуючих, аксесуарів, автосервісного обладнання та інші. Також в рамках MotoSession відбувся загальнонаціональний конкурс перегонів мотоциклів.

Щасливе Рівне