Ми у Facebook
19.02.2013, 12:30

Продюсер "X-фактор", "Україна має талант-3": "У Рівному багата культура підприємництва" [+ІНТЕРВ'Ю]

Продюсер масштабних телевізійних проектів Андрій Николов побуває у Рівному 21 лютого. На турбопрактикумі «Як, навіщо та чому вчити свою команду» він спробує пояснити, чому так важливо "виховувати" власний персонал. Напередодні ми поспілкувалися з Андрієм про його роботу та про рівненський бізнес.
- 21 лютого ви приїдете в Рівне з темою виступу «Як, навіщо та чому вчити свою команду». По вашому, ця тема зараз актуальна для керівників такого міста як Рівне?
- У Рівному багата культура підприємництва. Кожне підприємство в своєму розвитку досягає етапу, на якому треба або розвивати свою команду, або йти з ринку. Тобто ця тема є актуальною лише для тих, хто прагне масштабувати свій бізнес.

- На вашу думку, тренінги — це ефективний спосіб навчання?
- Найефективніший спосіб навчання, це навчання безпосередньо на робочому місці. Тренінги потрібні там, де організація має вийти за межі свого розуміння процесів та спробувати щось нове.

- А хто ви за освітою?
- У мене управлінська освіта. Класична теорія менеджменту інколи добре допомагає.



- Чи пам’ятаєте ви свій перший тренінг в якості слухача? Про що він був? Чи був він корисним для вас?
- Залишилися дуже яскраві спогади. То був 1995 рік. Тема: особистий розвиток. Конспект досі зберігаю та переглядаю час від часу.



- Які бізнес-навички найкраще отримувати саме з тренінгу?
- Якісний тренінг може зрушити процес розвитку з місця. Надати необхідне прискорення. Для розвитку комунікативних навичок форма бізнес-тренінгу незамінна.

- Чи є якісь вміння, що можна отримати тільки через тренінг та ніяк інакше Чи, можливо, завжди є альтернатива тренінгам?
- Навчитися плавати можна лише через тренінг. Лекція, навіть геніальна, навряд чи допоможе :-)

- Яка компанія в нашій країні, на вашу думку, найбільш піклується про навчання своїх працівників? Або хоча б компанії якої галузі.
- Компанії, які добре навчають працівників, зазвичай є лідерами в своїй галузі. При чому піклуватися про навчання не означає витрачати багато грошей. Треба будувати систему розвитку, яка жорстко прив'язана до цілей та стратегії.

- Якими навичками ви рекомендуєте обов’язково оволодіти нашим бізнесменам?
- Бізнесмен, який хоче перетворити свій маленький бізнес на середній, має навчитися ефективно делегувати, а який хоче перетворити середній бізнес на великий - має навчитися ефективно співпрацювати.



- Коли ви зрозуміли, що можете самі ділитись досвідом та проводити навчання для інших людей?
- Я це почав робити, а потім все усвідомив, що це може бути корисним. Починав в студентській аудиторії. З 2002 вже робив перші тренінги з управління часом для бізнесменів. Потім почав працювати на тренінгову компанію.

- Що найбільше любите і не любите у своїй роботі ?
- Люблю приємну втому після 2-3-денної програми. Не люблю втрачати багато часу в дорозі, але без цього ніяк.

- Ви були одним з викладачів Business Camp "Made in Ukraine": які перші результати та чим він вам запамятався?
- Постійно зустрічаю учасників на різних бізнес-подіях. Ці люди рухать цікаві проекти, ці проекти рухають Україну. Драйв був шалений. Шалений настільки, що залишається через півроку.

- Який захід, з тих, де ви виступали, сподобався вам найбільше всього, чому?
- Фестиваль тренінгу в Києві. 300 людей та всі мої колеги-професіонали. Це дуже вибаглива, але водночас вдячна аудиторія.

- Чи відрізняється український підхід до навчання персоналу від російського, європейського чи американського?
- Український підхід до навчання персоналу в багатьох структурах стихійний, несистемний. У Росії більший ринок, але якість бізнес-освіти набагато краща. Об'єктивно з Росії в цьому плані нема що імпортувати. Європа та Америка більш системна, прагматична. Навчання там буденність, а в Україні - свято.

- Ви є автором моделі корпоративної ефективності. Можна в кількох словах: що це за модель така?
- Модель розкриває зв'язок між Стратегією, Продуктом та Людьми. Це дуже добрий інструмент для аналізу проблем розвитку організації.

- А чи може бути високоефективною компанія, яка не навчає своїх працівників, а переманює готових спеціалістів з інших компаній?
- Є декілька випадків та видів бізнесу, де навчати працівників не потрібно. Але в цілому краще ходити в спортзал та нарощувати власні м'язи, аніж купувати залізні протези. Протез може бути ефективним, але організація - це живий організм. Інородне тіло може бути відторгнуте. Кожний новий працівник, навіть суперзірка, потребує адаптації.

- Хоча наше місто і маленьке, але всі керівники компаній, відділів чи підрозділів — достатньо зайняті люди. Якщо вони в четвер забронюють собі три години, щоб послухати вас — як це зможе допомогти покращити їх бізнес?
- Якщо у керівника є реальні питання, які стосуються побудови ефективної системи навчання персоналу, то це реальна можливість знайти час і разом розібратися. Якщо - ні, можна вигадати багато альтернатив, чим зайнятися в четвер ввечері.

P.S. Детальніше про зустріч прочитати можна тут - https://ogo.ua/articles/view/2013-02-13/38173.html.

Додаткову інформацію та відповіді на питання можна отримати на сторінці Фейсбук: https://www.facebook.com/events/341758189262045/





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ