Ми у Facebook
04.05.2013, 21:54

Сергій Штурхецький: “Соцмережі є — і в них потрібно бути!”

Спілкуємось із журналістом, телеведучим,
депутатом Рівненської облради, головою Рівненської незалежної медіабпрофспілки, завідувачем
кафедри документознавства та інформаційної діяльності Національного університету “Острозька академія”,
кандидатом наук з державного управління Сергієм ШТУРХЕЦЬКИМ.
ПРОБЛЕМА:
ПОШУК ДІЛОВИХ КОНТАКТІВ


ШЛЯХ ВИРІШЕННЯ:
ВИКОРИСТОВУЙТЕ СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ГРАМОТНО!


Весь світ — велике село. Соціальні мережі є, і в них потрібно бути. Як тільки прийшло розуміння публічності, а реалізація проекту — це і є використання комунікацій, одразу потрібно створиП
ти сторінку в соцмережах, або відкоригувати існуючу. Максимального результату можна досягти, лише освоївши правила поведінки у віртуаль ному просторі.

Правила поводження на прикладі Фейсбука


ВАША АВАТАРКА. Не можна розміщувати фото в купальниках, фотозвіти з приватних вечірок, відпочинку. Тобто всі ті матеріали, які можуть нашкодити вашому іміджу.

В Англії звільнили викладачку через фото з бокалом
вина. Не так давно був скандал зі звільненням прес-секратаря
Сумської прокуратури через відверто грайливе фото.

ФЕЙСБУК — це твій профіль. Всі, хто переглядає, читає новини, пости, дивиться ваші лайки — роблять певні висновки. Досить часто іноземні компанії перед тим, як укладати угоди, просять надати адресу профілю у фейсбуці. Для чого це їм потрібно?

Прийняти правильне рішення, виходячи з інформації на
сторінці.

ТРІШКИ ФІЛОСОФІЇ
— світ віртуалізується, тому потрібно випрацювати свою лінію поведінки. Насправді у соцмережах ми більше маємо справу з образом, аніж зі справжньою людиною. Від
того, яку ідентичність вибираєте, залежить успіх. Що закладаєте у свій профіль, будуєте камінчик за камінчиком, розміщуєте правильні фото, правильні новини, пишете продумані коментарі, аналізуєте, що “лайкнути” — все це складає ваш піар.

СОЦМЕРЕЖІ
— не місце для відверстостей. Щоб уникнути небажаних наслідків, необхідно освоїти розділ “налаштування”.

Коли ви купуєте побутову техніку і не читаєте інструкцію з використання — найстрашніше, що може статися, — це ваша техніка вийде з ладу. Коли ж ви не вивчили, як налаштовувати свій
профіль, що виводити на загал, а що залишити у вузькому колі — ви можете поплатитися кар’єрою, стосунками з близькими, становищем у суспільстві.



ДОТРИМУЙТЕСЬ ПРАВИЛ КОМУНІКАЦІЇ — шануйте себе. Не засмічуйте віртуальний простір. Висловлюйтесь орфографічно
грамотно, цензурно. Людина росте, змінюється, здобуває
новий досвід, намагайтесь не залишити по собі негативний
слід у віртуальному просторі, який буде тягтися досить довго. Адже будь-що виставлене в інтернет хоч на хвилину, залишається там назавжди.

Друзі та недруги


У соцмережах інше поняття "друга" — це скоріше контакт. До "фейсбушних френдів" треба ставитись легше. Пропонують дружбу — приймайте її, не потрібно замислюватись для чого і чому. Можливо, потім цей контакт знадобиться для просування вашої справи.



У свою чергу, будьте коректними зі своїми друзями, рекламуючи власний проект. Робіть це ненав’язливо. Для продажу продукту чи послуги створіть окрему сторінку чи групу. Власний профіль використовуйте лише для піару особистості.

Зрозумійте: ваші шанувальники не обов’язково покупці ваших товарів чи партнери соціальних проектів, і навпаки. Якщо ви фанат Анжеліни Джолі, то це не означає, що ви переймаєтесь долею нігерійських дітей. Якщо ж ви палкий захисник нігерійських дітей, не обов’язково шаленіти від Анжеліни Джолі.

І найголовніше — не забувайте, що ми люди. Людські зв’язки сильніші за віртуальні. Фейсбушний френд не може стояти вище реального друга, з яким можна випити реальної кави.



Нагадаємо, у квітні стартував медіа-проект “Бізнесова кухня” - уроки бізнесових ідей від успішних рівнян.

Автор медіапроекту — Наталія САВЕНКО, громадський діяч, керівник Молодіжного центру праці “Спеціаліст”.





На правах реклами