Ми у Facebook
03.06.2013, 10:27

Ігор Тимошенко: "Вивчай минуле, керуй теперішнім, передбачай майбутнє"

Нині ми запросили на "Бізнесову кухню" директора департаменту економічного розвитку і торгівлі Рівненської облдержадміністрації Ігоря ТИМОШЕНКА. Знайомтесь із його порадами — і використовуйте для власного успіху!
Нині — вже шостий урок на "Бізнесовій кухні". Нагадаємо, у першому випуску проекту "Бізнесова кухня" ми запропонували вам добірку порад від першого гостя "Бізнесової кухні" — Олексія Губанова, заступника голови Рівненської облдержадміністрації, у минулому — успішного бізнесмена. Потім рецептами успіху на "Бізнесовій кухні" ділиться її хазяйка — Наталія Савенко, громадський діяч, керівник Молодіжного центру праці "Спеціаліст". Наступного разу ми спілкувались із журналістом, телеведучим, депутатом Рівненської обласної ради, головою Рівненської незалежної медіа-профспілки, завідувачем кафедри документознавства та інформаційної діяльності Національного університету "Острозька академія", кандидатом наук з державного управління Сергієм Штурхецьким. Минулого тижня урок на "Бізнесовій кухні" дав директор ПП "Капіталінвестбуд ХХІ" Ігор Давидчук. Минулого тижня нашим гостем був директор Рівненського обласного центру зайнятості Іван Ткачук. Нині ж ми запросили на "Бізнесову кухню" директора департаменту економічного розвитку і торгівлі Рівненської облдержадміністрації Ігоря ТИМОШЕНКА. Отож, знайомтесь із його порадами — і використовуйте для власного успіху!

Проблема: Відсутність фінансового ресурсу для започаткування власної справи

Шляхи вирішення: чіткий бізнес-план та фінансово-економічна результативність проекту

"Не гайте жодного шансу"
...Один із секретів успіху в житті полягає для людини у тому, щоб бути напоготові скористатись зручною нагодою, коли вона випаде...
Кожна людина: чи то бізнесмен, чи то студент, має шанс. Головне, побачити свій шанс, а потім знайти шлях для реалізації. Практично це виглядає так: у першому випадку — читання періодичних бізнесових видань. Вивчення спеціалізованого матеріалу впродовж двох-трьох місяців дасть чітке усвідомлення того, що відбувається в регіоні та виведе на потрібну ідею. По-друге — необхідно чітко скласти попередній план. Не тільки фінансовий, а й мотиваційний, план досягнення цілей, завдань. Під цілі потрібно підбирати механізми реалізації.

"Бути чи не бути вашому бізнесу"
...Джентльменська угода — угода, не скріплена документально. Сторони дають одна одній усну обіцянку і , як справжні англійські джентльмени, дотримуються її, гарантуючи виконання власною репутацією...
У цьому світі за все треба платити. Насправді, якщо ви не маєте репутації англійського джентльмена, досить складно відшукати вигідний фінансовий ресурс. Тому, якщо ви залучаєте чужі гроші, ви повинні бути готовими ділитись: чи то часткою власної компанії, чи то майбутніми прибутками на погашення кредитних зобов’язань.
Для розвитку малого та середнього бізнесу в Рівненській області працює ефективна програма підтримки — підприємець бере кредит у банківській установі на розвиток свого бізнесу, а з обласного бюджету отримує компенсацію у розмірі не менше двох облікових ставок (у межах 15%). Запорукою перемоги в конкурсі на отримання відшкодування відсотків є дієвий бізнес-проект зі створенням нових робочих місць та грамотно розрахованою фінансово-економічною складовою.
Хорошим шансом знайти іноземних партнерів, перейняти вузькопрофільний досвід німецьких підприємств надає навчальна програма для підприємців та їх працівників, а саме програма стажування в Німеччині тривалістю від одного до трьох місяців.

"Три секрети управління"
...Перший — мати терпіння. Другий — бути терплячим . І третій, найважливіший — це терпець...
Терпіння вкрай необхідне не тільки у бізнесі, а й у повсякденному житті. Насправді, підприємець-новачок до кінця не розуміє ті підводні камені, які зустрінуться йому на шляху.
Тому треба бути "передбачливим скептиком". Поставити собі питання, дати на них відповіді: "А що якщо не вдасться продати виготовлену продукцію? Що тоді? А що я буду робити, аби погасити відсотки з кредиту? А на що я буду годувати родину, якщо збанкрутую?" Тому до плану А повинен додаватись план Б і резервний план В. Ось чому так необхідне терпіння.

"Будь-яке людське знання починається з інтуїції, переходить до понять і завершується ідеями"
...Інтуїція — велика річ... Але треба вміти вловити її в потрібний момент...
Найлегше радити вчитись на чужих помилках, найважче переживати власні поразки. Станьте трішки "провидцем" — дивлячись на сьогоднішню ситуацію, навчіться бачити, що буде через місяць, через рік. Переконаність у досягненні мети або результату додасть сил і впевненості. Людина зі сталевим внутрішнім стрижнем обов’язково досягне висот. Не ображайтесь на долю, якщо вона не подарувала успіху в одному бізнесі, зазирніть за поворот, і там знайдете новий шанс.

Автор медіа-проекту — Наталія САВЕНКО, громадський діяч, керівник Молодіжного центру праці "Спеціаліст"





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ