подати
оголошення


05.10.2013, 13:25

Вибір "ОГО": Микола ШУСТОВ. Обласний контактний центр — міст між владою і громадою Рівненщини

Микола ШУСТОВ
Директор Рівненського обласного контактного центру
Микола Шустов допомагає мешканцям Рівненщини бути почутими владою і вирішувати свої проблеми. Механізмом для цього є обласний контактний центр, яким керує Микола Васильович. Фахівці центру надають жителям Рівненщини консультації з найрізноманітніших питань, які їх хвилюють, та допомагають вирішувати проблеми.

Найбільш поширені серед них — це соціальний захист, робота житлово-комунальної галузі, отримання пенсій, матеріальних допомог, пільг. Фактично обласний контактний центр виступає посередником між людиною і тими структурами, які можуть вирішити її проблеми. З іншого боку, установа виступає і своєрідною довідковою службою, адже досить часто проблема людини починається з відсутності інформації про те, до кого саме звернутися за її вирішенням. Недарма ж кажуть, що хто володіє інформацію — той володіє світом.

Надзвичайно важливою складовою роботи центру є дієва система контролю з вирішенням порушених проблем. Оператори центру не просто фіксують звернення чи перенаправляють людину до потрібної служби. Питання не знімається з контролю доти, доки людина не отримує належну відповідь. При цьому, прості “відписки”, якими, ніде правди діти, частенько грішать чиновники, тут не проходять.

“Якщо питання відразу вирішити неможливо, – пояснює Микола Шустов, – ми вимагаємо, аби чиновники чітко пояснили людині: коли справа зрушить з місця, скільки коштів для цього потрібно і коли вони будуть закладені в бюджеті тощо. Тобто заявник повинен чітко зрозуміти, коли саме він може розраховувати на вирішення свого питання, а не просто почути банальне “немає коштів”.

Нині робота обласного контактного центру, який за час свого існування вже встиг стати для багатьох жителів Рівненщини надійним механізмом вирішення найрізноманітніших проблем, виходить на якісно новий рівень.

По-перше, постійно вдосконалюється технічне оснащення служби. Впроваджується функція “call back” – це зворотний дзвінок оператора заявнику. Тобто ситуації, коли людина телефонує до контактного центру, але не може поговорити з оператором відразу через зайнятість ліній, будуть виключені. Кожен дзвінок фіксуватиметься – і буквально впродовж хвилини вільний оператор передзвонюватиме заявнику, аби почути його проблему, зафіксувати її і передати туди, де її вирішуватимуть. Тому, коли зателефонувавши на “гарячу лінію”, почуєте у трубці голос автовідповідача – не лякайтесь: це зроблено для вашої ж зручності, адже вже за кілька секунд вам перетелефонує оператор і ви розкажете йому про свою проблему.

По-друге, вже цього місяця, відразу після спеціальної прес-конференції, запланованої на наступний тиждень, запрацює персональна “гаряча лінія” голови Рівненської облдержадміністрації Василя Берташа. За безкоштовним номером жителі області зможуть звертатись зі своїми проблемами до голови облдержадміністрації – і жодне звернення не залишатиметься поза увагою. “Більше того, – продовжує Микола Шустов, – Василь Михайлович Берташ жорстко ставить питання контролю всіх звернень та персональної відповідальності керівників за вирішення поставлених питань. Розроблений чіткий алгоритм відповідальності чиновників за неналежний розгляд звернень – включно з поданням на звільнення для керівників органів виконавчої влади та поданням прокурору області щодо посадових осіб органів місцевого самоврядування”.

А у подальшій перспективі обласного контактного центру – виїзний контроль вирішення порушених проблем безпосередньо на місці. Фахівці служби виїжджатимуть у “гарячі точки” області спеціально обладнаним автомобілем разом із фахівцями комунальних служб, фіксуватимуть їхню роботу на фото, аби, знову ж таки, вирішення кожної проблеми чітко фіксувалось. Не паперова бюрократія, а реальна допомога людям; оперативність, контроль і відповідальність – ось принципи, які лежать в основі роботи центру.

Така наполеглива робота фахівців обласного контактного центру спрямована на реалізацію мети, яку поставив собі голова облдержадміністрації з першого дня перебування на посаді – повернути довіру влади до людей. Василь Берташ особисто контролюватиме кожен дзвінок, кожне звернення – і жителі області ще більше відчуватимуть: влада їх чує, влада реагує на їхні проблеми, влада діє.

Рівненський обласний контактний центр
(0362) 400-800
(094) 967 08 00
E-mail: 40800@ukr.net
Режим роботи: з понеділка по п'ятницю з 9.00 до 18.00
Коментарі:




Бесплатка
Останні новини


Новини партнерів