Подати
оголошення

Ресторан Манхеттен
04.12.2013, 16:18

Рівненський HR-директор Тетяна Соколова: “Я просто люблю людей!” [+ІНТЕРВ'Ю]

Уже завтра, 5 грудня, на другій зустрічі третього сезону проекту «Smart Meetings: зустрічі з лідерами, які надихають», постійним партнером якого є "ОГО", активна молодь Рівного спілкуватиметься з HR-директором компанії "Verallia Ukraine" Тетяною Соколовою. Пропонуємо вашій увазі інтерв'ю з нею!

Зустріч із Тетяною Соколовою пройде у четвер, 5 грудня, в конференц-залі готелю «Мир». Початок о 19 годині.

Наразі ж пропонуємо вам інтерв’ю з Тетяною Соколовою!

Зареєструватися на зустріч

- Тетяно, розкажіть для початку, як Ви стали HR-директором українського підрозділу глобальної французької корпорації?
- У компанію я потрапила тоді, коли туди прийшов генеральний директор-іноземець. Йому потрібен був персональний асистент зі знаннями іноземних мов. (На той час я працювала викладачем французької мови). Перебуваючи пліч-о-пліч із управлінцем компанії, мені пощастило за достатньо короткий період поринути в усі сфери діяльності підприємства, контактувати з стейкхолдерами, ознайомитися із процесами виробництва. З часом мій керівник запропонував взятися за таку не існуючу на той момент ділянку як розвиток персоналу. Як результат, «виростили» внутрішніх тренерів, розробили систему навчання новоприбулих працівників та розвитку існуючих. Згодом була робота у сфері внутрішніх комунікацій, потім посада HR-менеджера, а ще пізніше – HR-директора. Мій професійний шлях – приклад реалізації політики розвитку нашої корпорації.
 
- Чому Ви обрали для себе саме кар'єру в HR-i? 
- Тому що я люблю людей! Тому що в роботі HR-а ніколи немає рутинності.


 
- Попри те, що посада HR-менеджера на Рівнещині стає з часом популярнішою, власники часто не усвідомлюють функцій, які має виконувати такий фахівець в компанії, а самі фахівці мають мало розуміння, що і як вони повинні робити. Яка роль HR-а в компанії, на Вашу думку? 
- HR насамперед – це стратегічний партнер, для якого, як і для інших членів управлінської команди, основна мета – успішні результати в бізнесі. HR повинен створювати додаткову ринкову цінність для організації. HR – захисник інтересів працівників та каталізатор змін, який створює можливості змінюватися співробітникам та культурі організації. Звичайно, HR має також і адміністративну роль у створенні ефективних систем та технологій управління персоналом.

Зареєструватися на зустріч
 
- На якому етапі життєвого циклу компанії з'являється необхідність в HR-і?
 - НR, як функція з’являється тоді, коли крім власника бізнесу з’являються наймані працівники. Зазвичай на початку ця функція є більш адміністративною, і вона може виконуватися директором, або бухгалтером, або адміністративним асистентом.  Як тільки кількість персоналу зростає до такої кількості, коли часу поєднувати функції уже неможливо, то тоді з’являється потреба мати людину, що займається виключно питаннями, пов’язаними з персоналом. HR, як бізнес-партнер, з’являється тоді, коли крім кількості персоналу є ще стратегія, яка базується на розумінні того, що люди – це капітал і, що HR допомагає створювати додаткову цінність, яка в свою чергу формує конкурентні переваги компанії на ринку.

Спікер другого сезону проекту "Smart Meetings" рівненський топ-менеджер Надія ГЛАДКЕВИЧ: "Закриваючи одні двері, ми відкриваємо інші" [+ІНТЕРВ'Ю]

- Де б Ви радили власникам шукати HR-фахівців для своїх бізнесів? 
- «Вирощувати» своїх! :) Виховавши власного фахівця, ми отримаємо відданого та лояльного експерта своєї справи.



- Яким, на Вашу думку, має бути ідеальний кандидат на посаду HR-менеджера?
- Це повинна бути людина, яка розуміє відмінності, має лідерські якості і одночасно командний дух. Розуміти бізнес, знати своїх клієнтів, мислити системно при цьому обов’язково бути орієнтованим на результат. Мати гарні комунікаційні здібності.

Зареєструватися на зустріч

- За якими показниками, на Вашу думку, власник має вимірювати успішність роботи свого HR-фахівця?
- Як не дивно, але скажу, що успішність будь - якого фахівця повинна вимірюватися в грошах:) Адже бізнес повинен бути передусім прибутковим.
Успіх тої чи іншої HR- ініціативи повинен вимірюватися не тим, на скільки гарно вона розроблена, а ЩО вона дає тим чи іншим групам.
Як приклад: працюємо над мотивацією, відповідно підвищуємо відданість компанії, що впливає на відданість наших клієнтів. А вона, всім відомо, впливає на ріст фінансових показників. У протилежному випадку, демотивація спричиняє повільну роботу, абсентеїзм,  брак, рекламації, відповідно фінансові втрати для компанії.
 
- Як правильно будувати систему навчання та розвитку у компанії для своїх працівників?
- Система розвитку повинна бути основаною на цінностях компанії і бути нерозривно пов’язаною із бізнес-стратегією компанії.

У Рівному розпочався новий сезон проекту "Smart Meetings: зустрічі з лідерами, які надихають" [+Фото]

- Тетяно, цікаво, а які Ваші найулюбленіші прийоми мотивації колег?
- Усі прийоми – улюблені, якщо вони працюють. Насправді немає «ідеального» набору мотиваційних інструментів, адже кожна особистість має свої особисті цінності, різний рівень «зрілості». Для когось важливий кар’єрний ріст, для когось визнання, а інший буде отримувати найбільше задоволення від можливості виконувати щоразу складніші завдання.
 
- Що Ви порадите молодим фахівцям, які хочуть зробити кар'єру в HR-і?
- Вчитися, читати, спілкуватися з досвідченими фахівцями.
 
- Ми говоримо про роботу і про роботу — а як Ви проводите свій вільний час? Які маєте захоплення?
- Використовую кожну нагоду для спілкування з близькими та друзями та обожнюю подорожувати. Збираю колекцію приємних моментів життя;)
 
 - А про що будемо говорити на Smart Meetings 5 грудня?
- Про людей!

Зареєструватися на зустріч
Коментарі: