Хто у Рівному має літак чи вертоліт? [+ІНТЕРВ'Ю]
Юрій Романенко:
— Не літав уже більше року, тільки на початку січня поновив реєстраційне посвідчення. Багато хто думає, що мати вертоліт — це вже щось дуже особливе, дороге. Так, звісно обслуговування, ремонти обходяться у чималу суму. Але з іншого боку, це фактично як машина — може бути "Мазераті", а може й "Запорожець". Мій вертоліт сьогодні можна оцінити приблизно у 150 тисяч доларів, і я б з радістю його продав. Бо коли купував сім років тому, то сподівався, що можна буде на ньому заробляти, а не тільки використовувати для розваг. Зокрема, думав підрядитися на охорону газо— та нафтопроводів. Адже мій чотиримісний вертоліт — економний, витрачає 100 літрів гасу (керосин) на годину роботи. Але з'ясувалося, що економічна доцільність — це одне, а "закони" ведення бізнесу в нашій державі — зовсім інше. В результаті там, де можна було б використовувати мій апарат, літає МІ-2, який витрачає втричі більше пального.
Юрій Єфіменко:
— Обидва мої літачки — українського виробництва, я їх купував не новими, за кількадесят тисяч доларів. "К-10 Свіфт", який придбав п'ять років тому, зараз орендує Українська школа пілотів, що в Києві. А на "CTSW", купленому в 2011 році, іноді літаю над Україною. Він стоїть на території рівненського аеропорту. Обслуговувати та використовувати такий двомісний літак — це як мати авто, а може навіть дешевше. Так, мій літак витрачає 20 літрів банзину марки А-95 на годину, але й летить зі швидкістю 200 км/год. І політ до Одеси займає менше трьох годин, до Харкова — близько чотирьох, в Коктебель у Крим — чотири з половиною. В результаті витрачаю менше бензину, ніж як би їхав туди на автомобілі.
В Європі понад 200 тисяч літаків і 200 тисяч планеристів, а в нас дуже мало. Бо все занадто регламентовано. Зокрема, для кожного вильоту потрібно отримати купу різних дозволів та погоджень, від рятувальників, енергетиків, техперсоналу, служби аероруху, диспетчера, метеорологів тощо.
Володимир Штогун:
— Мій літак, розрахований на пілота та трьох пасажирів, знаходиться в нашому аеропорту. Грошей на ньому не заробиш, це — хобі. Апарат придбаний близько трьох років тому, вартує близько сотні тисяч доларів. Я з дитинства, як то кажуть, "хворів" небом, займався в авіамодельному гуртку, і те, що у 48 років нарешті дозволив собі мати те, що хотів — це цілком нормально. Спершу придбав "CTSW", згодом продав його і купив вже чотиримісний "Cessna 182K Skylane". Я не маю палаців за мільйони, живу в квартирі, але маю літак. І потрібні на це гроші не накрав, не набрав хабарів, не спекулював "купи-продай", а заробив головою та власними руками. В мене фірма, яка займається енергозберігаючими технологіями, реалізовуємо міні-заводи з виробництва паливних гранул.
Мені подобається літати, і я літаю по всій Україні як у справах, так і для відпочинку. Заправляю 95-м бензином, витрати — 50 літрів за годину, швидкість — 250 км/год. Погано тільки, що наше законодавство не інтегроване до маленьких літачків. Злетіти в небо на одно-кількамісному фактично те саме, що злетіти на великому авіалайнері "Боїнг". Є також незручності через те, що наш аеропорт працює лише три дні на тиждень, і то лише до обіду. Багато мороки з різними дозволами.
Рак шкіри: рівнян запрошують перевірити родимки
У понеділок, 13 травня, в Рівненському обласному шкірвендиспансері можна буде отримати кваліфіковану консультацію спеціалістів щодо захворювань, пов'язаних з раком шкіри.
переглядів: 380
Закон про мобілізацію: які зміни ухвалила Верховна Рада
Закон про мобілізацію з новими правками, ухвалений парламентом та підписаний Президентом України, вступить в дію вже з 18 травня.
переглядів: 336
17-річний Гукеш переміг у Турнірі претендентів
У Торонто завершився 14-й тур знаного Турніру претендентів.
переглядів: 439
У Рівному роздуми утіляться у фотографії
Жителів Рівного запрошують на урочисте відкриття виставки під назвою "Роздуми", яке відбудеться 25 квітня о 16:00 у приміщенні Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки.
переглядів: 395
На Рівненщині вийде марка, присвячена битві під Гурбами
Визначили найкращу поштову марку та конверт до 80-річчя бою під Гурбами». Ним став ескіз із зображенням одного з командирів УПА Петра Олійника - «Енея».
переглядів: 425