Ми у Facebook
04.08.2014, 07:04

Як відновити сім-карту [+ПОРАДИ]

Бувають випадки, коли втрачається телефон або ж після того, як неправильно вводиться PIN-код, SIM-карта блокується. З одного боку, можна придбати новий стартовий пакет і знову бути на зв'язку. А якщо для вас важлива саме ваша «сімка»?
Нам важливі всі необхідні телефони та сам номер, можливо, «пов'язаний» з сервісами соціальних мереж або з банківськими структурами? Тоді необхідно зв'язатися з вашим мобільним оператором.

Перш ніж дзвонити, необхідно підготувати необхідні відомості. Перерахуємо наступне:

1. Паспортні дані (прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, серія паспорта, коли виданий і де прописаний).
2. Інформація про три останні дзвінки.
3. Скільки коштів на рахунку.
4. Коли було останнє поповнення.


Коли блокується сім-карта через неправильне введення PIN-коду, то потрібно ввести PUK-код. Добре, якщо ваш стартовий пакет зберігся і цей код повинен бути у вас. Якщо ж ні, то тоді необхідно зателефонувати оператору стільникового зв'язку та вказати дані з пункту 1. Оператор продиктує вам ваш PUK-код. Ви його вводите і вказуєте новий PIN-код. Постарайтеся, щоб цифри не збігалися з колишнім.

Поради рівнянам: як обрати газовий лічильник

Якщо телефон був загублений або загублена сама «сімка», то тоді при дзвінку оператору вам необхідно вказати всі дані (пункти 1-4). Після цього вам зроблять нову сім-карту впродовж 3-5 днів.

Будьте на зв'язку!

Які газові прилади є смертельно небезпечними

Наша довідка.

Із запитаннями про послуги й пропозиції компанії «Київстар» Ви можете звертатися за телефоном інформаційно-довідкової служби:
(044) 466-0-466 — для дзвінків з номерів операторів фіксованого зв’язку або інших операторів мобільного зв’язку (дзвінки оплачуються відповідно до чинних тарифів таких операторів).
466 — для дзвінків з номерів мережі «Київстар» (дзвінки з номерів мережі «Київстар» не оплачуються).

Із запитаннями про послуги й пропозиції компанії «MTC» Ви можете звертатися за телефоном інформаційно-довідкової служби:
(044) 240-00-00 — для дзвінків з номерів операторів фіксованого зв’язку або інших операторів мобільного зв’язку (дзвінки оплачуються відповідно до чинних тарифів таких операторів).
111 — для дзвінків з номерів мережі «MTC» (дзвінки з номерів мережі «MTC» не оплачуються).

Із запитаннями про послуги й пропозиції компанії «life:)» Ви можете звертатися за телефоном інформаційно-довідкової служби:
0 800 20 5433 - безкоштовно зі стаціонарних телефонів.
5433 — для дзвінків з номерів мережі «life:)» (дзвінки з номерів мережі «life:)» не оплачуються).






На правах реклами