В Україні розпочали революцію сервісу
В Україні споживачі будь-яких послуг уже так звикли, що їх обов'язково обдурять, що перед свідомим бізнесом відкривається чудова перспектива знайти свою конкурентну перевагу в прозорих послугах та високому сервісі їхнього надання.
“Звичайно, мета існування будь-якого бізнесу – це прибуток, – каже Анастасія Владичинська. - Але підрахуймо, скільки збитків, наприклад, у банку з «прихованими правилами»: реклама, щоб привернути клієнтів; витрати, щоб утримати; піар, щоб «довести»; судові тяганини, щоб «відбитися»; реклама, щоб залучити нових. Натомість, банк, який сьогодні витратив час на те, щоб зробити кредити простими і зрозумілими, залучить більше клієнтів, ніж будь-який інший, який активно рекламує свої «низькі» ставки й регулярно обманює клієнтів”.
Анастасія Владичинська розпочала справжню революцію сервісу в Україні. Основний напрямок її роботи - комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових. Упровдож квітня-червня 2015 року в Києво-Могилянській Бізнес Школі вже двічі пройшла “Школа сервісу” Анастасії Владичинської, участь у програмах взяли понад шість десятків управлінців з різних компаній України. Третя “Школа сервісу” пройде в Рівному 31 липня - 1 серпня. Реєстрація вже активно триває.

ДІЗНАТИСЯ ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО "ШКОЛУ СЕРВІСУ"
Пропонуємо вам ознайомитися з відгуками випускників “Школи сервісу” Анастасії Владичинської.

Тетяна Стецюк, маркетолог компанії "Ескада-М":
"Ось декілька інсайтів від Анастасії Владичинської, які вразили мене і які я почала застосовувати, будуючи партнерські стосунки з клієнтами компанії:
1. Немає ваших клієнтів чи клієнтів конкретного менеджера, є клієнти компанії.
2. Станьте клієнтом своєї компанії, і ви відразу відчуєте усі зони розвитку сервісу.
3.Станьте другом для своїх клієнтів, дивуйте їх, для цього вам ідеально підійде формула FORD (family, occupation, recreation, dreams);
4. Телефонуйте до своїх клієнтів не лише для того, щоб продати щось, а просто запитайте про їх справи, для цього можна використати формулу 321: 3 дзвінки, 2 листи, 1 особиста зустріч для кожного клієнта в місяць;
5. І на завершення: не бійтеся почути від клієнтів негативні відгуки, адже вони допомагають розвиватися."
Анастасія Владичинська про те, як заробити на якості сервісу
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА ПРОГРАМУ

Юлія Басюк, керівник відділу сервісу компанії "Теплосфера":
"У нашій країні є багато цікавих продуктів і послуг, але ми не вміємо правильно їх подати, зацікавити клієнта, дати йому відчуття надійності і впевненості в майбутньому, відчуття, що його “не кинуть”! Я зрозуміла, що побудувавши систему високого внутрішнього і зовнішнього сервісу компанії, можна стати на шлях успіху і досягти високих результатів. Якщо компанія дійсно працює для людей, для їх задоволення – і фінансовий результат зростає, і власного задоволення від роботи відчуваєш більше".
Анастасія Владичинська: Чи можна вижити без сервісу в кризу

Олексій Дивачевський, керівник відділу продажів компанії "Теплосфера":
"Школа Сервісу” дала розуміння, що раціональні мотиви все менше впливають на рішення клієнтів при покупці продукту компаній. Вагомим стимулом придбати щось є емоційна складова. На жаль, наразі в багатьох українських компаніях вона "нижче планки". Чого тільки коштують наші ЖКГ та великі черги в касах банків... Щоб продавати дорогий продукт, потрібно мати сервісну компанію, і тільки сервісні компанії мають майбутнє!"
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА ПРОГРАМУ

Анастасія Владичинська, сервіс, Школа сервісу, Smart People, KMBS, Києво-Могилянська Бізнес Школа
У Рівному стартував Всеукраїнський творчий конкурс «Що для мене Україна?» до Дня Незалежності

Рівненська міська рада інформує про старт V Всеукраїнського творчого конкурсу «Що для мене Україна?», організованого Благодійним фондом «Об’єднання світових культур» (UWCF). Конкурс присвячений Дню Незалежності України та має на меті підтримати національну ідентичність, патріотичне виховання та самореалізацію молоді.
переглядів: 326
10 серпня: Україна святкує День будівельника та День ветеринара, а православні вшановують святого Лаврентія

Неділя, 10 серпня, є 222-м днем року і багата на професійні, міжнародні та релігійні свята. Сьогодні відзначають День будівельника та День працівників ветеринарної медицини, а також низку незвичайних свят, таких як Всесвітній день лева та День попутного вітру.
переглядів: 589
Гороскоп на неділю, 10 серпня: час для висновків та спокою після Повного місяця у Водолії

Неділя, 10 серпня, стане днем деескалації після потужного впливу вчорашнього Повного місяця у Водолії. Хоча емоційна напруга спадає, ми все ще відчуваємо наслідки вчорашніх подій. Це ідеальний час, щоб зробити висновки, знайти компроміси та навести лад у справах, які вимагали рішучих дій.
переглядів: 291
Гороскоп на 10 серпня 2025 року: що чекає на знаки зодіаку

10 серпня 2025 року обіцяє бути насиченим і емоційно розфарбованим для всіх знаків зодіаку. Астрологи прогнозують, що цей день принесе нові можливості, важливі зустрічі та моменти для саморозвитку, а також надихне на великі досягнення.
переглядів: 402
Які професії обирають молоді люди в 2025 році на Рівненщині

У Рівненській області серед абітурієнтів фахових коледжів спостерігається цікава тенденція: на певні спеціальності вищих навчальних закладів претендує в рази більше молодих людей, ніж місць.
переглядів: 721
Реклама