Рівненський інформаційний портал OGO.ua
Бренд року ОГО



подати
оголошення
Новини партнерів

25.07.2017, 13:00

Відпочинок All Inclusive, або Пригоди рівнян в турецькому аеропорту (+ФОТО, ВІДЕО)

Блокування паспортного контролю

Люди обурені ситуацією, яка склалася в аеропорту Анталії після відпочинку "з вильотом з Рівного".
До редакції "ОГО" звернувся рівнянин Олексій, який вирішив підтримати Рівненський аеропорт і полетіти в Анталію з рідного міста. Про те, чим закінчилася подорож, розповідає з обуренням, адже щоб дістатися назад в Рівне, йому знадобилося аж 25 год.

- В 6.40 нас забрали з готелів і повезли в аеропорт. Літаком мали летіти 100 людей. Ми спокійно пройшли паспортний контроль, здали багаж і в залі очікування стали чекати на літак. Нам сказали, що рейс затримується, адже літак, яким мали летіти в Рівненський аеропорт, - зламався. Так щогодини нам переносили рейс на годину і після 8-10 годин чекання в нас здали нерви. Ми почали блокувати паспортний контроль, адже до цього часу до нас навіть ніхто не підходив, щоб пояснити ситуацію. Лише після цього до нас підійшли представники аеропорту і поліція. Туроператор також не зв'язувався з нами.

Блокування паспортного контролю
Блокування паспортного контролю




Рівненський аеропорт взяв людей в холодний полон





Олексій додає, що години очікування стали справжнім випробуванням, особливо для тих, хто був з маленькими дітьми:

- Нас тримали як бидло: залізні лавки, в залі працюють кондиціонери - холодно. Діти позамерзали, одягнути немає що, адже всі речі в багажі. Одному з хлопчиків навіть стало погано. Їсти дали тільки після п'яти годин чекання: маленьку Кока-Колу та шматочок піци. Ми просили води. Купити щось було просто нереально, адже ціни захмарні: маленька бутилочка води коштує 2 євро, кава - 5. Навіть телефон зарядити було неможливо, адже розетки також платні - по 1 євро. Я розумію, що є різні ситуації, але це ж можна було вирішити цивілізовано.

Зал очікування
Зал очікування


Черга до кафе, щоб отримати їжу
Черга до кафе, щоб отримати їжу


Туристи, які буквально стали заручниками в аеропорту, намагалися зв'язатися з посольством, туроператором, МЗС, але реально відгукнулися лише представники МЗС, які постійно телефонували і дізнавалися про ситуацію.



- Посадили нас на літак в Жуляни лише після 15 годин очікування о 00.30. Після прильоту уже чекали автобуси до Рівного і в місто ми приїхали о 7.40. Тобто, вся дорога додому зайняла в нас 25 годин, - продовжує Олексій. - Я полетів з Рівного, переплативши 20 доларів, тільки через те, щоб підтримати Рівненський аеропорт. Очікував, що швидко і комфортно доберусь додому. Відтепер я краще полечу з Києва і нікому більше не рекомендую такої відпустки, адже всі враження і весь відпочинок в Туреччині перекреслили ці 15 годин чекання в аеропорту.



Чоловік додає, що наразі туристи, які були тоді з ним в аеропорту готують позов до туроператора.

В компанії туроператора Travel Professional Group (TPG) ситуацію в телефонному режимі не коментують, тож редакція "ОГО" підготувала інформаційний запит.
Система Orphus
Коментарі:

Останні новини
Новини партнерів