Чому в однакових будинках можуть бути різні показники споживання тепла
Як зателефонувати на рівненські автовокзали
Цьому, виявляється, є кілька причин:
Скільки рівняни заборгували теплопостачальному підприємству
- Ми обліковуємо лічильники, аналізуємо їх показники. Якщо виникають сумніви щодо показника лічильника, необхідно провести позапланову перевірку. Споживачі мають на це право і ми проти позапланової перевірки не протестуватимемо. Така проблема може виникати через те, що не скрізь однаково проведені заходи з енергозбереження. Тобто є повністю утеплені будинки, з відремонтованими сходовими клітками, замінені двері й усе інше. А є такі будинки, де такі заходи не вжиті. Це може бути причиною подібної різниці у показниках. Також причина може полягати у відсутності автоматичного регулювання стосовно зовнішніх умов. Воно є не скрізь, але там, де воно діє, такої різниці у показниках немає, - зазначає Степан Коропецький — директор ТОВ “Рівнетеплоенерго”.
Підписуйтесь на новини "ОГО" у соцмережі Facebook та у Telegram

Степан Коропецький, показники, лічильники тепла, Рівне, Від читачів
Астропрогноз на місяць: чого чекати від липня?

Дізнайтеся, що вам підготували зорі на липень 2025.
переглядів: 11
Що святкують 4 липня і які прикмети слід врахувати

Сьогодні в Україні відзначають православне свято на честь святителя Андрія Критського.
переглядів: 32
Як приготувати літній напій: рецепт, що врятує у спеку

У спекотну пору року особливо хочеться чогось освіжаючого, легкого й водночас смачного. Літній напій має не лише втамовувати спрагу, а й дарувати відчуття прохолоди й енергії.
переглядів: 231
Як хмарні сервіси та IP-телефонія змінюють підходи до управління кол-центрами

За даними NUACOM, у 2024 році близько 75% кол-центрів вже перейшли на IP-телефонію, що дозволило знизити витрати до 30% та покращити якість дзвінків на 40%. Крім того, ринок хмарних контакт-центрів у 2024 році оцінювався в $31,2 млрд і прогнозується, що до 2034 року він зросте до $222,9 млрд. Дізнайтесь, як віртуальна АТС трансформує кол-центр та робить його гнучким, масштабованим та ефективним.
переглядів: 249
Українці зможуть скаржитися на владу у застосунку "Дія"

Незабаром у мобільному застосунку "Дія" буде запущена нова функція, яка дозволить українцям залишати голосові та текстові скарги на роботу державних органів.
переглядів: 384