Рівненський інформаційний портал OGO.ua

подати
оголошення

22.09.2018, 14:00

Мешканцям Рівненщини на замітку: як приватизувати житло

Фото з Інтернету

Про те, як приватизувати житло і що для цього потрібно пояснили у Головному територіальному управлінні юстиції у Рівненській області.
Хто має право на приватизацію?

Громадяни України, які постійно проживають в квартирах (будинках) або
перебували на обліку осіб, які потребують поліпшення житлових умов.

Право на приватизацію житлових приміщень у гуртожитку з використанням
житлових чеків одержують громадяни України, які на законних підставах
проживають у них.
Кожен громадянин України має право приватизувати займане ним житло
безоплатно в межах номінальної вартості житлового чеку або з частковою
доплатою один раз.

Які об'єкти не підлягають приватизації?

1. квартири-музеї;
2. квартири (будинки), житлові приміщення у гуртожитках, розташовані на
територіях закритих військових поселень, підприємств, установ та
організацій, природних та біосферних заповідників, національних парків,
ботанічних садів, дендрологічних, зоологічних, регіональних ландшафтних
парків, парків-пам'яток садово-паркового мистецтва, історико-культурних
заповідників, музеїв;
3. квартири (будинки), житлові приміщення у гуртожитках, які перебувають
в аварійному стані; квартири (кімнати, будинки), віднесені у
встановленому порядку до числа службових, а також квартири (будинки),
житлові приміщення у гуртожитках, розташовані в зоні безумовного
відселення.

Як можна приватизувати житло?

Варіант 1. Безоплатна передача громадянам квартир (будинків), житлових
приміщень у гуртожитках з розрахунку санітарної норми 21 квадратний метр
загальної площі на наймача і кожного члена його сім'ї та додатково 10
квадратних метрів на сім'ю.

Варіант 2. Продаж надлишків загальної площі квартир (будинків), житлових
приміщень у гуртожитках громадянам України, які мешкають в них або
перебувають в черзі на поліпшення житлових умов.

Куди звернутися для приватизації?

Приватизація державного житлового фонду здійснюється уповноваженими на
це органами, створеними місцевою державною адміністрацією, та органами
місцевого самоврядування, державними підприємствами, організаціями,
установами, у повному господарському віданні або оперативному управлінні
яких перебуває державний житловий фонд.

Які потрібно зібрати документи?
1. оформлена заява на приватизацію;
2. копія документа, що посвідчує особу;
3. технічний паспорт на квартиру (будинок), жиле приміщення у
гуртожитку;
4. довідка про склад сім'ї та займані приміщення;
5. копія ордера про надання житлової площі (копія договору найму у
гуртожитку);
6. документ, що підтверджує невикористання житлових чеків для
приватизації державного житлового фонду (довідка з попередніх місць
проживання (після 1992 року) щодо невикористання права на приватизацію
державного житлового фонду);
7. копія документа, що підтверджує право на пільгові умови приватизації;
8. заява – згода тимчасово відсутніх членів сім'ї наймача на
приватизацію.

Кому може бути відмовлено у приватизації?

Громадянам, які:
- проживають у гуртожитках менше ніж 5 років, без правових підстав;
- проживають у гуртожитках, призначених для тимчасового проживання, у
зв'язку з навчанням, перенавчанням чи підвищенням кваліфікації у
навчальних закладах та у зв'язку з роботою (службою) за контрактом;
- мешкають у спеціальних гуртожитках, призначених для тимчасового
проживання осіб, які відбували покарання у виді обмеження волі або
позбавлення волі і потребують поліпшення житлових умов або жила площа
яких тимчасово заселена, або яким немає можливості повернути колишнє
жиле приміщення;
- потребують медичної допомоги у зв'язку із захворюванням на
туберкульоз;
- проживають у гуртожитках, що мають статус соціальних на день набрання
Законом України "Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців
гуртожитків".

Чи можна оскаржити відмову?

Спори щодо приватизації квартири (будинку), житлового приміщення в
гуртожитку вирішуються в порядку цивільного судочинства.

Чи можна продати або подарувати приватизоване житло?

Власник приватизованого житла має право розпорядитися майном на свій
розсуд. Він може продати, подарувати, заповісти, здати в оренду,
обміняти, закласти, укласти будь-які інші угоди, які не заборонені
законом.

Куди звертатися, щоб отримати детальну консультацію?


За детальною інформацією звертатися до Управління державної реєстрації
Головного територіального управління юстиції у Рівненській області
Адреса: м. Рівне, вул. І. Вишенського, 4а, (0362) 64-27-06,
http://rivnejust.gov.ua.

Коментарі:

Загрузка...
Останні новини
Новини партнерів