МФО Cashinsky відмовилася від бюрократії при оформленні кредиту
Позичальники можуть взяти в борг від 800 до 7 000 гривен. Терміни оформлення невеликі – від 5 до 30 днів. Відсоткова ставка на сервісі Cashinsky всього 0,01%.
Отримати гроші в борг на карту може будь-який повнолітній громадянин України, у якого є паспорт та індивідуальний податковий номер. Величезна перевага мікрофінансової організації Кешинський – відсутність бюрократичних процедур. Клієнтові потрібно лише перейти на сайт, розрахувати суму та терміни на кредитному калькуляторі, подати заявку. Якщо її схвалять, гроші надійдуть на карту.
Відсутність бюрократії дозволили сервісу істотно збільшити кількість клієнтів. З огляду на всі особливості компанії, оформити кредит за паспортом та ІПН можуть:
• особи молодше 21 року;
• студенти;
• особи, які отримують будь-який тип пенсії;
• безробітні та неофіційно працевлаштовані.
За рахунок відсутності бюрократичних процедур та детального вивчення позичальника процес оформлення займає 14 хвилин. Після реєстрації та верифікації, можна брати гроші в борг на карту прямо в особистому кабінеті. Якщо регулярно користуватися послугами компанії, заявки будуть підтверджуватися в автоматичному режимі.
Сервіс працює цілодобово, тому оформити кредит без прихованих платежів та комісій можна в будь-який час доби. Є чат, де фахівці служби підтримки миттєво відповідають на питання позичальників. Деталі отримання позики та програми лояльності на офіційному сайті Cashinsky.

Астропрогноз на місяць: чого чекати від липня?

Дізнайтеся, що вам підготували зорі на липень 2025.
переглядів: 11
Що святкують 4 липня і які прикмети слід врахувати

Сьогодні в Україні відзначають православне свято на честь святителя Андрія Критського.
переглядів: 34
Як приготувати літній напій: рецепт, що врятує у спеку

У спекотну пору року особливо хочеться чогось освіжаючого, легкого й водночас смачного. Літній напій має не лише втамовувати спрагу, а й дарувати відчуття прохолоди й енергії.
переглядів: 231
Як хмарні сервіси та IP-телефонія змінюють підходи до управління кол-центрами

За даними NUACOM, у 2024 році близько 75% кол-центрів вже перейшли на IP-телефонію, що дозволило знизити витрати до 30% та покращити якість дзвінків на 40%. Крім того, ринок хмарних контакт-центрів у 2024 році оцінювався в $31,2 млрд і прогнозується, що до 2034 року він зросте до $222,9 млрд. Дізнайтесь, як віртуальна АТС трансформує кол-центр та робить його гнучким, масштабованим та ефективним.
переглядів: 249
Українці зможуть скаржитися на владу у застосунку "Дія"

Незабаром у мобільному застосунку "Дія" буде запущена нова функція, яка дозволить українцям залишати голосові та текстові скарги на роботу державних органів.
переглядів: 384