Ми у Facebook
19.06.2019, 16:49

Правила розміщення офісних меблів. Поради спеціалістів

Ретельно продуманий інтер’єр впливає на внутрішній мікроклімат офісу, а отже і на продуктивність праці співробітників. Розміщуючи меблі, потрібно в першу чергу враховувати функціональні зв’язки: поруч розміщуються робочі місця співробітників, які найчастіше взаємодіють в процесі виконання своїх обов’язків.

Крім того, в приміщенні повинно бути достатньо вільного місця. Не потрібно перевантажувати його меблями, які заважатимуть руху співробітників, та відвідувачів.

Принципи розміщення офісних меблів


1. Місце розташування. Розставляючи меблі, потрібно уникати прямих ліній. Важливо, щоб вхідні двері знаходились по діагоналі, в полі зору співробітника. Якщо необхідно організувати зразу декілька робочих місць, їх розташовують по кутах.

2. Відстань. Слід уникати вузьких проходів між столами, які обмежують можливість доступу до них.

3. Набір меблів. Для облаштування комерційних приміщень окрім робочих столів і стільців необхідно мати просторі шафи для канцтоварів. Всі предмети слід розмістити в легкодоступному місті.

Стіл керівника, якщо він розташований в одній з підлеглими кімнаті, має бути розміщеним окремо, якнайдалі від вхідних дверей.

Якісні офісні меблі пропонує інтернет-магазин MebShop.kiev.ua, де представлені моделі різних серій, різноманітного дизайну та різних цінових сегментів.

Робочий трикутник


Розставляння офісних меблів повинно проводитись відповідно до основних правил ергономіки. Дизайнери пропонують так званий «робочий трикутник», який є оптимальною організацією робочого простору. Його завдання – мінімізація затрат часу та сил на різноманітні механічні дії. Вершинами трикутника мають бути:

• стіл (письмовий, комп’ютерний чи офісний),

• шафа для паперу (офісна, пенал або стелаж),

• містка тумба.

Тумба ставиться біля вікна, по діагоналі до нього – робочий стіл. Шафа чи відкритий стелаж ставляться вздовж стіни. Дуже зручними є приставні та мобільні елементи.

Врахувавши ці рекомендації, ви створите зручний для роботи офіс.