17.03.2020, 09:35
Укрзалізниця скасовує внутрішні рейси: чи можна повернути гроші за квитки?
Укрзалізниця з 18 березня призупиняє внутрішнє пасажирське сполучення.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України №215 Укрзалізниця з 18 березня тимчасово припиняє перевезення пасажирів залізничним транспортом в усіх видах внутрішнього сполучення, а саме у:
-приміському;
-міському;
-регіональному;
-далекому.
Про це повідомляє Укрзалізниця.
Поїзди виконають останні рейси за графіками курсування 17 березня.
Квитки на скасовані поїзди можна буде повернути протягом місяця.
Компанія компенсує пасажирам повну вартість проїзних документів на усі скасовані через введення карантину рейси.
Зверніть увагу! Для зручності пасажирів та уникнення концентрації людей біля кас Укрзалізниця подовжила термін повернення квитків до 1 місяця від дати запланованого відправлення поїзда, що скасований.
Закликаємо пасажирів, якщо є можливість, не поспішати на вокзали повертати квитки і не піддавати своє життя загрозі, перебуваючи в натовпі. Запевняємо, коли б ви не звернулися протягом відведеного часу, кошти будуть повернені у повному обсязі.
Також нагадуємо, що квитки, придбані через Інтернет, повертаються через онлайн сервіси.
Укрзалізниця докладає усіх зусиль для оперативного інформування громадян та закликає користуватися усіма доступними каналами поширення інформації: веб-сайт, канал у Telegram (https://t.me/UkrzalInfo) та Facebook-сторінка, а також звертатися до контактного центру Укрзалізниці: у Месенджері та за телефоном 0 800 503 111.
-приміському;
-міському;
-регіональному;
-далекому.
Про це повідомляє Укрзалізниця.
Поїзди виконають останні рейси за графіками курсування 17 березня.
Квитки на скасовані поїзди можна буде повернути протягом місяця.
Компанія компенсує пасажирам повну вартість проїзних документів на усі скасовані через введення карантину рейси.
Зверніть увагу! Для зручності пасажирів та уникнення концентрації людей біля кас Укрзалізниця подовжила термін повернення квитків до 1 місяця від дати запланованого відправлення поїзда, що скасований.
Закликаємо пасажирів, якщо є можливість, не поспішати на вокзали повертати квитки і не піддавати своє життя загрозі, перебуваючи в натовпі. Запевняємо, коли б ви не звернулися протягом відведеного часу, кошти будуть повернені у повному обсязі.
Також нагадуємо, що квитки, придбані через Інтернет, повертаються через онлайн сервіси.
Укрзалізниця докладає усіх зусиль для оперативного інформування громадян та закликає користуватися усіма доступними каналами поширення інформації: веб-сайт, канал у Telegram (https://t.me/UkrzalInfo) та Facebook-сторінка, а також звертатися до контактного центру Укрзалізниці: у Месенджері та за телефоном 0 800 503 111.
Категорія: Новини > Новини Рівного
Автор: OGO. UAПереглядів: 999життя, Укрзалізниця, внутрішні рейси, приміські поїзди, карантин в Україні
Інші статті рубрики:
Ціни на популярні товари та послуги: На Рівненщині оцінили ситуацію на споживчому ринку
За попередній місяць велика кількість популярних товарів зросла у ціні - одяг та взуття, шоколад, випічка, молочні продукти та яловичина. В той же час певні продукти впали в ціні.
переглядів: 69
Коли запустять рівненські фонтани
Ще трохи і центральні фонтани нашого міста знову запрацюють.
переглядів: 77
У Рівному чоловік випав з вікна багатоповерхівки
Поліцейські встановлюють обставини загибелі чоловіка у Рівному.
переглядів: 167
Рівне: На яких вулицях міста сьогодні немає води
Сьогодні, 24 квітня відсутнє водопостачання частково на трьох вулицях Рівного.
переглядів: 163
Смертельна аварія у Рівненському районі: поліція встановлює особу загиблої жінки
ДТП сталася близько другої години ночі сьогодні, 24 квітня, на трасі «Київ-Чоп» неподалік села Федорівка колишнього Гощанського району.
переглядів: 173