Як працюють оператори мобільного зв'язку в умовах карантину
«Мій Київстар» – додаток або вебверсія.
- Поповнити рахунок собі або рідним: мобільний або «Домашній Інтернет» – без комісії, навіть якщо на рахунку нуль.
- Перевірити всі активності та витрати за вашим номером. Повна деталізація є в розділі Витрати (у вебверсії – Витрати та платежі).
- Змінити тарифний план.
- Підключити більшість послуг.
Розділ Підтримка на сайті оператора. Тут відповіді на найпопулярніші запитання.
Спільнота абонентів Київстар. Тут можна і про своє дізнатись, і іншим допомогти.
Інтернет-магазин Київстар. Тут можна підключити контракт або мігрувати з передплати, замовити нову SIM-карту з гарним номером. Ми доставляємо стартові пакети до відділення Нової пошти або на адресу.
Vodafone
- щоб підключити/відключити послуги, змінити тарифний план і т.ін, будь ласка, користуйтесь послугами самообслуговування - VipZakaz, MyVodafone або Віртуальним менеджером. Деталі на www.vodafone.ua/self-services;
- отримати консультацію про роботу послуг можна через виділену гарячу лінію 050-462-00-04 або 044-240-00-04, або в он-лайн чаті за посиланням www.vodafone.ua/my-chat
Про зміни у графіку роботи магазинів, відповідно до карантинних розпорядженнь урядової комісії з надзвичайних ситуацій та постанову Кабінету міністрів, будемо оперативно інформувати на нашому сайті www.vodafone.ua/business_shops
lifecell
- за допомогою додатка My lifecell абонент може поповнювати рахунок, керувати підключеними послугами та сервісами як свого, так і інших рахунків сім’ї.
- Якщо у вас немає можливості наразі поповнити рахунок, то lifecell пропонує замовити «BiP SOS-пакет». За допомогою цієї послуги абонент може телефонувати на будь-які українські номери через месенджер BiP, навіть якщо на його рахунку немає грошей.
- Якщо вам потрібен новий номер (SIM-картка), lifecell пропонує скористатися послугою віддаленої покупки віртуальної SIM-картки ― eSIM. Після оплати послуги QR-код для встановлення номеру надійде на електронну пошту протягом 1-3 днів.
- Якщо ваш смартфон не підтримує налаштування eSIM, ви можете придбати «Віртуальний номер BiP» на сайті. Ця послуга дозволяє отримати номер lifecell для користування месенджером BiP, навіть якщо абонент перебуває за кордоном.
- Для дистанційної роботи та проведення зустрічей, конференц-колів і переговорів lifecell пропонує також скористатися можливостями месенджера BiP, адже він дозволяє здійснювати відеодзвінки 10 людям одночасно.
Крім того, на період карантину для Києва може стати у пригоді сервіс Glovo, який з березня цього року доставляє SIM-картки з найближчих магазинів lifecell.
Щоб залишатися в курсі останніх новин, lifecell пропонує додаток TV+, за допомогою якого можна переглядати ТБ-канали на смартфоні чи планшеті.
Для абонентів lifecell дзвінки на такі номери не тарифікуються:
Міністерство охорони здоров’я України, гаряча лінія: 0-800-505-201;
Центр Громадського здоров’я МОЗ України, телефон: +38 (044) 425 43 54;
Міністерство закордонних справ України/ MFA of Ukraine, гаряча лінія: +38 (044) 238 16 57; телефони: +38 (044) 238-16-57, +38 (044) 238-18-88;
Вебресурс «ДРУГ» Міністерства закордонних справ України (для реєстрації українців, які перебувають у країнах, де зареєстровано випадки інфікування громадян COVID-19), телефон: +38 (044) 238 16 57;
1545 ― Урядовий контактний центр
1677 ― контакт-центр НСЗУ.
За матеріалами lifecell.ua/uk/, kyivstar.ua/uk/mm, vodafone.ua/uk

водафон, Київстар, мобільний оператор, мобільний зв'язок, споживач
Як приготувати літній напій: рецепт, що врятує у спеку

У спекотну пору року особливо хочеться чогось освіжаючого, легкого й водночас смачного. Літній напій має не лише втамовувати спрагу, а й дарувати відчуття прохолоди й енергії.
переглядів: 198
Як хмарні сервіси та IP-телефонія змінюють підходи до управління кол-центрами

За даними NUACOM, у 2024 році близько 75% кол-центрів вже перейшли на IP-телефонію, що дозволило знизити витрати до 30% та покращити якість дзвінків на 40%. Крім того, ринок хмарних контакт-центрів у 2024 році оцінювався в $31,2 млрд і прогнозується, що до 2034 року він зросте до $222,9 млрд. Дізнайтесь, як віртуальна АТС трансформує кол-центр та робить його гнучким, масштабованим та ефективним.
переглядів: 217
Українці зможуть скаржитися на владу у застосунку "Дія"

Незабаром у мобільному застосунку "Дія" буде запущена нова функція, яка дозволить українцям залишати голосові та текстові скарги на роботу державних органів.
переглядів: 353
Лептоспіроз: як уберегтися від небезпечної хвороби влітку

Літо — це не тільки пора відпочинку біля водойм, а й час підвищеного ризику зараження лептоспірозом. Рівненська міська рада та Управління охорони здоров'я м. Рівне застерігають мешканців про небезпеку цієї інфекційної хвороби та надають рекомендації щодо профілактики.
переглядів: 352
Вступна кампанія 2025: рівненським абітурієнтам розповіли як подавати заяви на вступ та що таке пріоритетність?

Усі учасники основної сесії Національного мультипредметного тесту (НМТ), які проходили тестування з 17 травня по 20 червня, вже отримали свої результати. Як повідомив перший заступник голови Рівненської ОДА Сергій Подолін, бали за шкалою 100–200 доступні у персональних кабінетах абітурієнтів.
переглядів: 340