Подати
оголошення

Ресторан Манхеттен
11.09.2020, 16:40

“Райф – так простіше”, - Олександр Писарук про новий бренд-код банку Аваль

Райффайзен Банк Аваль – один з найбільш консервативних та закритих банків України. Незважаючи на це, кількість його клієнтів постійно зростає, і він регулярно стає одним з лідерів за обсягами доходів в банківському секторі країни.
Карантин та спад ділової активності в країні стали каталізаторами для внутрішньої трансформації банку, яка сьогодні вже стала помітною для всіх клієнтів.

Про те, які зміни відбулися в Аваль у 2020 році, розповів голова Правління Писарук Олександр Володимирович.

Райф - це класно, легко та зручно


“Ми хочемо, щоб клієнти знали: працювати з нашим банком просто, зручно та легко. Щоб підкреслити всі ці особливості, було розроблене та введене в дію нове позиціонування та айдентіка, ключовим елементом в яких став слоган: “Райф - так простіше”, - зазначає банкір.

Зокрема, за словами Писарука, банк поставив перед собою ще кілька амбітних цілей:

• стати №1 за рекомендаціями користувачів до 2025 року;
• розробити зручні та прості інструменти роботи користувачів з банківськими продуктами;
• трансформувати технологічну платформу та зайняти високі позиції у всіх актуальних банківських сервісах.

Роботи по digital-трансформації в банку йдуть повним ходом. Писарук відзначив: карантин не тільки їх не зупинив, але навіть підсилив тренд на доопрацювання.

Так, ще на початку 2020 року у роздрібних клієнтів не було зручного мобільного додатку, а сьогодні він є, й успішно конкурує з лідерами цього сегменту. Банк також презентував платформу “Райффайзен бізнес-онлайн”, яка є просунутим набором інструментів для корпоративних клієнтів.

Україна – пріоритетний напрямок для групи Райффайзен


Олександр Писарук зазначає, що Україна – складний ринок для банків за низкою певних чинників. Однак який рік український підрозділ групи Raiffeisen Bank International стає достатньо прибутковим. Тож не дивно, що український Райффайзен банк Аваль став пріоритетним майданчиком для впровадження інновацій.

“Нове позиціонування тестується і впроваджується поки тільки в Україні, що є досить позитивним індикатором. Адже, незважаючи на високі ризики, вітчизняний ринок залишається перспективним і готовий до реалізації проектів великого масштабу”, - резюмує Писарук.
Коментарі: