Ми у Facebook
21.10.2020, 12:49

Безсульфатний шампунь: модний тренд чи об'єктивна необхідність

Сульфати – це агресивні поверхнево-активні речовини, які присутні не тільки в косметичних засобах, але й у продуктах побутової хімії. Вони забезпечують стійку піну та ефективне очищення.
Найбільш поширеними є лаурилсульфат натрію, лаурилсульфат амонію та лауретсульфат натрію. Безсульфатні шампуні також містять поверхнево-активні речовини (наприклад, отримані в результаті перероблення кокосової олії), але вони мають більш делікатний вплив. Розглянемо випадки, коли використання цих засобів є необхідним:

Кератинове вирівнювання. Основне завдання цієї процедури полягає в тому, щоб відновити пошкоджені ділянки волосяних стрижнів. М'яке очищення не порушує природних процесів і забезпечує пролонгацію досягнутого результату.
Підвищена чутливість, сухість, алергія. Дія сульфатів викликає у чутливих покривів негативну реакцію – свербіж, відчуття стягнутості, лущення, почервоніння.
Фарбування. Агресивні поверхнево-активні речовини настільки старанно очищають, що розкривають кутикулу. Пігмент втрачає свою стійкість і поступово набуває небажаний відтінок (рудий, жовтий).

На сайті мультирегіонального інтернет-магазину MAKEUP makeup.com.ua/categorys/22806/ представлена ​​різноманітна колекція безсульфатних шампунів. При переході на продукт з м'яким очищенням слід враховувати особливості та потреби пасом. При підвищеній жирності біля коріння часто рекомендують почергове використання варіантів з делікатним і інтенсивним очищенням, а при надмірних сухості та чутливості варто обмежитися продуктами з першої групи.

У застосуванні м'яких за дією гігієнічних засобів є свої особливості. Окремі продукти не мають високого піноутворення, а для певного впливу їх необхідно тримати на волоссі 3-5 хвилин. Вони не справляються з вимиванням масел, а також не забезпечують глибокого очищення. Масове захоплення безсульфатними шампунями можна зрозуміти, але слід перш за все враховувати доцільність їх застосування у кожному конкретному випадку.





На правах реклами