Ми у Facebook
11.02.2024, 08:06

Експерти Emporium про відновлення купівельної активності та підвищений попит на промокоди

Не зважаючи на труднощі, які зараз випали на долю нашої держави, НБУ розраховували, що ВВП зросте на 5% у 2023 році. Це були дуже оптимістичні прогнози, враховуючи 30% падіння цього важливого показника у 2022 році. І той факт, що план був виконано, свідчить про позитивні зміни у споживацькій поведінці українців.

Що вплинуло на зріст споживчої активності?


В усьому світі зростає популярність інтернет-замовлень і Україна не виключення. 80% користувачів соціальними мережами хоч раз оформлювали онлайн-покупку. А 22% роблять це з регулярністю раз на місяць. Такі цифри свідчать про те, що люди адаптувалися до складних умов і виходять на рівень споживання товарів як до 2022 року.

Більш ніж половина населення стверджує, що в нього знизилися доходи і водночас витрати за 2023 рік збільшилися у 60% опитуваних. Такий дисбаланс провокує формування нового тренду - використання промокодів. Тому зараз на ринку існує багато сайтів з промокодам, таких як https://emporium.com.ua/, що пропонує споживачам актуальні знижки на всі популярні товари.

Використання промокодів допомагає українцям заощаджувати й тому ми стали купувати більше. Така позитивна тенденція споживчої поведінки прогнозується і на цей рік.

На які промокоди збільшився попит?


Активувати купон на знижку може кожен користувач інтернету, а це велетенська цільова аудиторія з різними інтересами, доходами та потребами. Тому і категорії, де промокоди використовуються найчастіше, дуже різноманітні:

• одяг та взуття;
• дитячі товари та іграшки;
• побутова техніка та гаджети
• товари для дому;
• косметика та парфумерія.

Ці категорії завжди знаходяться на вершині списку. Але зараз інтерес підвищився і на такі послуги:

• автострахування;
• все що пов'язане зі здоров'ям і відпочинком;
• електронні та друковані книги;
• онлайн-купівля транспортних квитків;
• навчальні курси та тренінги.

Варто зазначити, що збільшився інтерес до вітчизняних виробників, чого не було до 2022 року. Зараз стало незручно і не вигідно купувати за кордоном, тому багато хто поміняв свою точку зору щодо українських брендів. Та й самі виробники уміло користуються акціями та знижками, щоб збільшити впізнаваність свого бренду та підвищити лояльність споживача до їх продукції. Також на сучасному ринку велика конкуренція і саме наявність промокоду може змусити клієнта зупинити свій вибір на певному товарі.
Emporium – це незалежний агрегатор знижок, який співпрацює з вітчизняними та міжнародними брендами. На сайті доступно більше 10 000 актуальних промокодів, бонусів, акцій та купонів.

На правах реклами





На правах реклами