подати
оголошення



14.05.2014, 19:13

Рівненський бізнесмен Михайло Корилкевич: Кризовий стан української економіки – це не перешкода для західних інвесторів [+ІНТЕРВ'Ю]

16 травня у конференц-залі НУВГП зберуться власники та директори підприємств Рівненщини, фахівці з менеджменту і маркетингу, громадські діячі, експерти й науковці. Всі вони візьмуть участь у бізнес-конференції "Міжнародний маркетинг і digital-стратегія". Знайомимо вас із спікерами конференції!
Учасники зійдуться для того, щоб дати оцінку перспективам і загрозам для бізнесу в нових політичних та економічних умовах України; визначити доцільні стратегії розвитку бізнесу в контексті основних тенденцій розвитку суспільства; обговорити ефективні й актуальні інструменти для управління та вдосконалення діяльності бізнесу.

Реєстрація учасників бізнес-конференції триває на сайті www.strategico.com.ua. Також на сайті ви дізнаєтеся програму конференції й теми виступів інших учасників.

А ми тим часом продовжуємо знайомити всіх зацікавлених з експертами, які запропонують своє бачення щодо вирішення проблемних питань. Кожен з них має колосальний досвід у своїх сферах діяльності. Кожен запропонує до обговорення власний шлях до вирішення. Отже, знайомтеся, наш другий співрозмовник – Михайло КОРИЛКЕВИЧ, президент Української асоціації вапняної промисловості, член Наглядової ради групи компаній "Монстера".

У Рівному обговорять можливості та загрози для бізнесу

Михайло Корилкевич закінчив Львівську Політехніку, згодом отримав диплом магістра бізнес-адміністрування в Інституті міжнародних ділових зв’язків і вже понад 20 років працює на керівних посадах промислових та сільськогосподарських підприємств у різних галузях: виробництво цукру, вирощування зернових та олійних культур, тваринництво, видобування нерудних корисних копалин, виробництво та збут будівельних матеріалів. Є досвід роботи в органах державного управління і громадських організаціях. Михайло є ініціатором створення та керівником Української асоціації вапняної промисловості, членом Асамблеї Світової асоціації вапна.

Напевне, найбільш цікавим для українських бізнесменів є досвід Михайла в якості інвестиційного менеджера та фахівця з міжнародних фінансових ринків. На бізнес-конференції, що відбудеться 16 травня у Рівному, Михайло Корилкевич виступить з доповіддю "Приватне і публічне розміщення цінних паперів українських компаній на міжнародних фінансових ринках".

- Отож, Михайле, Ви справді вважаєте, що на міжнародних фінансових ринках цікавляться Україною?
- Так, безумовно, я переконаний в цьому. Європейських і північноамериканських інвесторів цікавить український ринок, а зараз до зацікавлених осіб додався ще й Китай. Кризовий стан української економіки – це не перешкода, а швидше мотиватор для західних інвесторів.

- ??
- Саме так. Адже логіка міжнародного інвестора є такою: дешево придбати ті активи, які з часом будуть коштувати суттєво дорожче. Саме цю ситуацію ми і маємо зараз в Україні – ослаблені кризою підприємства потребують коштів, без них вони не підіймуться, тому власники готові продавати частки в управлінні за прийнятні для іноземців кошти.

- Тобто, Ви хочете сказати, що ми маємо продати українську промисловість за безцінь?
- Бізнес – це і є передусім купівля-продаж. Можемо купити – купуємо, можемо продати дорого – продаємо дорого, не можемо продати дорого – продаємо за ту ціну, що пропонують. Або не продаємо. Адже низька ціна підприємства – це, передусім, наслідок неякісного управління. Якщо вдосконалити хоча б систему управління, підприємство відразу зростає в ціні. Ідеальний варіант – вдосконалити підприємство настільки, щоб власнику розхотілося його продавати… як у мультфільмі: "така корова потрібна самому".

Рівненський інтернет-маркетолог Олексій Кучма: Ринок продажу через інтернет щороку зростає на 30%

- Як Ви розпочали Вашу діяльність із залучення інвестицій?
- У 2007 році, коли у світовій економіці був справжній інвестиційний бум, у мене виникла ідея спробувати залучити інвестицію у велику агропромислову компанію, яку тоді очолював мій батько, Данило Корилкевич. Він сприйняв цю ідею дуже скептично, мовляв, як це, прийдуть і просто гроші принесуть? Ні, так не буває… Все ж, врешті-решт він погодився на експеримент: приватне розміщення цінних паперів за кордоном. Результат здивував всіх, навіть і мене – компанія отримала 10 млн доларів інвестицій. Згодом ми організували ще одне приватне розміщення, акції підприємства почали котуватися на Франкфуртскій фондовій біржі…

- Чи можна стверджувати, що залучати міжнародні інвестиції можна тільки в період економічного піднесення, і на це спроможні лише великі компанії?
- Ні, я не згоден з таким твердженням. По-перше, я маю достовірну інформацію про те, що й зараз в Україні тривають переговори щодо входження серйозних європейських інвесторів. Одна така угода, обсягом в десятки мільйонів доларів, має бути підписана й оприлюднена вже у травні цього року. Але не тільки багатомільйонні угоди цікавлять інвесторів. В Європі розвивається система біржових торгівельних майданчиків, на яких інвестиційні кошти можуть залучати і відносно невеликі фірми. Якщо додати знання фінансового ринку, яке є в людей з досвідом інвестиційної діяльності, та доскональне знання ринків збуту і своєї галузі, в результаті може вийти успішний інвестиційний проект, я в цьому переконаний. А про деталі і технічні моменти – розповім на конференції.
Коментарі:




Бесплатка
Останні новини


Новини партнерів