Рівненський інтернет-маркетолог Олексій Кучма: Ринок продажу через інтернет щороку зростає на 30%
Учасники заходу зберуться для того, щоб дати оцінку перспективам і загрозам для бізнесу в нових політичних та економічних умовах України; визначити доцільні стратегії розвитку бізнесу в контексті основних тенденцій розвитку суспільства; обговорити ефективні й актуальні інструменти для управління та вдосконалення діяльності бізнесу.
Реєстрація учасників бізнес-конференції триває на сайті www.strategico.com.ua.
Відсьогодні ми розпочинаємо знайомити всіх зацікавлених з експертами, які запропонують своє бачення щодо вирішення проблемних питань. Кожен з них має колосальний досвід у своїх сферах діяльності. Кожен запропонує до обговорення власний шлях до вирішення.
Отже, знайомтеся, наш перший співрозмовник – Олексій КУЧМА, підприємець, співзасновник проектів ІТFerma та ITpromo, експерт Аналітичної групи “Стратегіко”.
Олексій Кучма – рівнянин. Свого часу він заснував компанію з надання послуг доступу до мережі Інтернет “Центр Інформаційних Систем”, керував напрямком розвитку. У 2010 році національний провайдер Інтернету – компанія “Датагруп” придбала створену Олексієм Кучмою компанію “ЦІС”, яка мала на той час декілька тисяч абонентів та понад 35 км волоконно-оптичної інфраструктури.
Завдяки Олексієві Кучмі сьогодні українські підприємці мають зручний та офіційно зареєстрований інструмент вітчизняного виробництва для створення інтернет-магазинів як динамічно зростаючої галузі української економіки: Олексій зареєстрував авторське право на комп’ютерну програму “Платформа для електронної торгівлі ІТFerma”. У 2012 році Олексій Кучма виступив співзасновником проекту ITpromo – рівненської агенції комплексного інтернет-маркетингу, діяльність якої орієнтована на всю Україну. Свою справу Олексій поєднує з навчанням рівненських інтернет-маркетологів. Також він проводить тренінги, зокрема, з розробки digital-стратегії для власників бізнесу.
16 травня у Рівному під час бізнес-конференції “Міжнародний маркетинг і digital-стратегія” Олексій Кучма виступить з темою “Digital-стратегія: рішення для малого бізнесу”. А зараз – невелике інтерв’ю з Олексієм.
У Рівному обговорять можливості та загрози для бізнесу
– Олексію, чого Ви насамперед очікуєте від бізнес-конференції “Міжнародний маркетинг і digital-стратегія”?
– Працюючи більше 10 років в інформаційному бізнесі, я пройшов шлях від надання послуг з передачі даних до створення інтернет-сервісу для обробки даних в електронній комерції – ІТFerma. І думка про те, що інвестиції в електронну інфраструктуру є ключем до забезпечення майбутньої конкурентоспроможності бізнесу, не виявилася хибною. Під час бізнес-конференції прагну поділитися досвідом і донести до учасників власне бачення “цифрової стратегії” для підприємців, а саме: показати місця цифрових технологій та Інтернету в процесах комунікацій і продажів. І мені хотілося б, аби власники бізнесу отримали корисну для себе інформацію.
– Сьогодні вже всім відомо про надзвичайно швидкий розвиток інтернет-комерції у світі. Чи демонструють позитивну динаміку українські показники?
– Зручність та доступність інформаційних технологій щороку збільшує аудиторію платоспроможних онлайн-покупців. Незважаючи на економічну ситуацію, українські показники свідчать про щорічне зростання ринку товарів, що продаються через Інтернет, приблизно на 30%. Останні дані свідчать про місткість ринку – 2 млрд доларів США у 2013 році.
– В Україні є так звані “справжні” інтернет-магазини, тобто ті, що мають мінімальний контакт з клієнтом?
– На мою думку, технології в інтернет-магазинах розвиваються в напрямку отримання вичерпної інформації про бажання покупця. Час, що витрачається на організаційно-консультаційні питання, мінімізується. Проте контакт з “живим” продавцем дає місце для “холодних” продажів.
– Вирішення яких проблем Ви запропонуєте учасникам бізнес-конференції – власникам підприємств?
– Автоматизація внутрішніх процесів з використанням інтернет-технологій суттєво економить людино-години праці. За одиницю часу можна контролювати багато процесів, що відбуваються на підприємстві. Компанії, що займаються реалізацією продукції за допомогою інформаційних систем, digital-систем, оперативно реагують на зміни на ринку. Вони перетворюються на компанії, які надають послуги з реалізації продукції, а це якісно новий рівень та вища конкурентоспроможність. Про те, як саме досягти нового рівня, розповім на конференції.
– Якою буде Ваша експертна порада підприємцям-початківцям?
– Будьте корисними, вірте в свою справу, постійно навчайтеся та вдосконалюйтеся, використовуйте лише якісні технології, постійно стежте за ринками товарів і послуг, на яких працюєте.
За додатковою інформацією звертайтеся за тел.:
(067) 360-02-63, (066) 680-53-27
Олексій Кучма, маркетинг, менеджмент, стратегії, бізнес-конференція, конференція, бізнес
Зимова єПідтримка: українці отримають одноразову допомогу в 1000 гривень
Уряд України затвердив програму «Зимова єПідтримка», ініційовану президентом, яка передбачає одноразову виплату 1000 гривень українцям.
переглядів: 89
У Рівному поліцейські допомогли повернути додому літню жінку
Учора ввечері на вулиці Соборній перехожі помітили жінку похилого віку, яка виглядала розгубленою, та повідомили про це до поліції.
переглядів: 338
Дубровицька міськрада зобов’язана відшкодувати майже 5 млн грн за незаконну вирубку лісу
11 листопада 2024 року Господарський суд Рівненської області задовольнив позов щодо стягнення з Дубровицької міської ради збитків, завданих довкіллю, у розмірі 4,9 млн грн.
переглядів: 286
У Рівному затримали житомирянина, який обікрав квітковий магазин
Оперативники Рівненського райуправління поліції затримали 27-річного мешканця Житомира, який проник до квіткового магазину в обласному центрі та викрав понад 30 тисяч гривень.
переглядів: 359
На Рівненщині прогнозують погіршення погодніх умов
22 листопада по місту Рівне та області очікуються небезпечні погодні явища. За прогнозами синоптиків, на дорогах утвориться ожеледиця.
переглядів: 285