Ми у Facebook
13.05.2014, 17:14

Рівненський інтернет-маркетолог Олексій Кучма: Ринок продажу через інтернет щороку зростає на 30%

У Рівному відбудеться бізнес-конференція “Міжнародний маркетинг і digital-стратегія”. Відсьогодні ми розпочинаємо знайомити з нашими експертами. Перший співрозмовник - рівнянин Олексій Кучма, експерт Аналітичної групи “Стратегіко”.
16 травня об 11.00 у конференц-залі Національного університету водного господарства та природокористування (м. Рівне, вул. Соборна, 11) власники та директори підприємств Рівненщини, фахівці з менеджменту і маркетингу, громадські діячі, експерти й науковці візьмуть участь у бізнес-конференції “Міжнародний маркетинг і digital-стратегія”.

Учасники заходу зберуться для того, щоб дати оцінку перспективам і загрозам для бізнесу в нових політичних та економічних умовах України; визначити доцільні стратегії розвитку бізнесу в контексті основних тенденцій розвитку суспільства; обговорити ефективні й актуальні інструменти для управління та вдосконалення діяльності бізнесу.
Реєстрація учасників бізнес-конференції триває на сайті www.strategico.com.ua.

Відсьогодні ми розпочинаємо знайомити всіх зацікавлених з експертами, які запропонують своє бачення щодо вирішення проблемних питань. Кожен з них має колосальний досвід у своїх сферах діяльності. Кожен запропонує до обговорення власний шлях до вирішення.

Отже, знайомтеся, наш перший співрозмовник – Олексій КУЧМА, підприємець, співзасновник проектів ІТFerma та ITpromo, експерт Аналітичної групи “Стратегіко”.

Олексій Кучма – рівнянин. Свого часу він заснував компанію з надання послуг доступу до мережі Інтернет “Центр Інформаційних Систем”, керував напрямком розвитку. У 2010 році національний провайдер Інтернету – компанія “Датагруп” придбала створену Олексієм Кучмою компанію “ЦІС”, яка мала на той час декілька тисяч абонентів та понад 35 км волоконно-оптичної інфраструктури.

Завдяки Олексієві Кучмі сьогодні українські підприємці мають зручний та офіційно зареєстрований інструмент вітчизняного виробництва для створення інтернет-магазинів як динамічно зростаючої галузі української економіки: Олексій зареєстрував авторське право на комп’ютерну програму “Платформа для електронної торгівлі ІТFerma”. У 2012 році Олексій Кучма виступив співзасновником проекту ITpromo – рівненської агенції комплексного інтернет-маркетингу, діяльність якої орієнтована на всю Україну. Свою справу Олексій поєднує з навчанням рівненських інтернет-маркетологів. Також він проводить тренінги, зокрема, з розробки digital-стратегії для власників бізнесу.

16 травня у Рівному під час бізнес-конференції “Міжнародний маркетинг і digital-стратегія” Олексій Кучма виступить з темою “Digital-стратегія: рішення для малого бізнесу”. А зараз – невелике інтерв’ю з Олексієм.

У Рівному обговорять можливості та загрози для бізнесу

– Олексію, чого Ви насамперед очікуєте від бізнес-конференції “Міжнародний маркетинг і digital-стратегія”?

– Працюючи більше 10 років в інформаційному бізнесі, я пройшов шлях від надання послуг з передачі даних до створення інтернет-сервісу для обробки даних в електронній комерції – ІТFerma. І думка про те, що інвестиції в електронну інфраструктуру є ключем до забезпечення майбутньої конкурентоспроможності бізнесу, не виявилася хибною. Під час бізнес-конференції прагну поділитися досвідом і донести до учасників власне бачення “цифрової стратегії” для підприємців, а саме: показати місця цифрових технологій та Інтернету в процесах комунікацій і продажів. І мені хотілося б, аби власники бізнесу отримали корисну для себе інформацію.

– Сьогодні вже всім відомо про надзвичайно швидкий розвиток інтернет-комерції у світі. Чи демонструють позитивну динаміку українські показники?

– Зручність та доступність інформаційних технологій щороку збільшує аудиторію платоспроможних онлайн-покупців. Незважаючи на економічну ситуацію, українські показники свідчать про щорічне зростання ринку товарів, що продаються через Інтернет, приблизно на 30%. Останні дані свідчать про місткість ринку – 2 млрд доларів США у 2013 році.

– В Україні є так звані “справжні” інтернет-магазини, тобто ті, що мають мінімальний контакт з клієнтом?

– На мою думку, технології в інтернет-магазинах розвиваються в напрямку отримання вичерпної інформації про бажання покупця. Час, що витрачається на організаційно-консультаційні питання, мінімізується. Проте контакт з “живим” продавцем дає місце для “холодних” продажів.

– Вирішення яких проблем Ви запропонуєте учасникам бізнес-конференції – власникам підприємств?

– Автоматизація внутрішніх процесів з використанням інтернет-технологій суттєво економить людино-години праці. За одиницю часу можна контролювати багато процесів, що відбуваються на підприємстві. Компанії, що займаються реалізацією продукції за допомогою інформаційних систем, digital-систем, оперативно реагують на зміни на ринку. Вони перетворюються на компанії, які надають послуги з реалізації продукції, а це якісно новий рівень та вища конкурентоспроможність. Про те, як саме досягти нового рівня, розповім на конференції.

– Якою буде Ваша експертна порада підприємцям-початківцям?

– Будьте корисними, вірте в свою справу, постійно навчайтеся та вдосконалюйтеся, використовуйте лише якісні технології, постійно стежте за ринками товарів і послуг, на яких працюєте.

За додатковою інформацією звертайтеся за тел.:
(067) 360-02-63, (066) 680-53-27





На правах реклами