Ми у Facebook
05.06.2003, 04:09

Захистити рівнян від автомобільного чаду збираються депутати “Рівнеради”

В останні роки вулиці Рівного переповнені маршрутками. Це впливає не лише на безпеку руху, стан доріг, а й на екологію. Схоже, що міська влада наважилась навести порядок з рухом приміських маршруток. З цією метою планується збудувати чотири автостанції на околицях міста. Там приміські маршрутки і зупинятимуться. Далі пасажирів розвозитиме міський транспорт.
— З тим, що маємо нині, миритися не можна. З однієї лише станції, що утворилася поблизу залізничного вокзалу, за день виїжджає понад вісімсот маршруток, — розповідає начальник управління транспорту і зв’язку Рівненського міськвиконкому Василь Сливка. — Є кілька інших стихійних автовокзалів, скажімо, поблизу магазину “Природа” на вул.Набережній. Інколи доходить до того, що на таких умовних станціях на шматках фанери пишуть крейдою час відправлення на якесь село. Словом, суцільний примітив.
За словами пана Сливки, у місці, звідки за добу відправляється більше 150 рейсів, має стояти автовокзал першого класу, тобто основна будівля на два і більше поверхи з усіма побутовими зручностями. Жодна із стихійних зупинок не має не лише приміщення автовокзалу, а навіть елементарних умов щодо прийому та відправлення пасажирів. Управління підрахувало, що повз вікна багатьох рівнян за день проходить 769 маршруток.
Невідомо, як довго тривали б наміри міської влади впорядкувати рух приміського транспорту, якби на недавній сесії Рівнеради депутат Едуард Герасимчук не озвучив проект рішення. Його позиція практично співпадає з позицією міської влади. Єдина розбіжність полягає в тому, що на в’їздах у місто з боку Дубна і Сарн Герасимчук пропонує організувати станції в інших місцях. А ще він виступає за те, щоб упорядкувати рух автобусів, які возять працівників на ВАТ “Рівнеазот”. Вони їздитимуть лише за трьома маршрутами, а не по всьому місту.
— Стихійні станції на виїздах з міста на сьогодні вже існують. Їх просто слід впорядкувати, — переконаний пан депутат і стверджує що місто від такого кроку матиме лише користь: менше навантаження на міські дороги, поповнюватиметься міський бюджет, покращиться екологічний стан, з’являться робочі місця.
Як запевнили в управлінні транспорту і зв’язку Рівненського міськвиконкому, зараз питання транспортної розв’язки в Рівному вивчається всіма службами міськвиконкому. Після цього на розсуд депутатів буде винесене виважене рішення. Якщо воно буде підтримане депутатами Рівнеради, то на околицях міста буде зведено чотири автостанції для прийому і відправлення пасажирів з сіл. Двоповерхових приміщень, як зазначив пан Сливка, будувати не доведеться. Кількість відправлень буде не дуже високою і станції можуть бути і третього класу. Для цього достатньо збудувати піднавіс, сидіння, туалет тощо. Звичайно, треба очікувати, що відразу ж тут з’являться кіоски.
Звісно, що в даному випадку знайдуться противники планів міської влади Рівного. У першу чергу обласна влада та управління транспорту і зв’язку облдержадміністрації, які, за словами пана Сливки, воліли б усе лишити так як є. Адже кожен мешканець Рівненщини, добираючись в обласний центр, намагається в першу чергу потрапити на центральний міський ринок. Виходить так, що переважна більшість маршруток прямує повз ринок. Надалі ж доведеться добиратися до ринку міським транспортом, що трохи незручно для мешканців області.
Власну думку з приводу даної проблеми має начальник міської екологічної інспекції Дмитро Місюра. Як еколог з багаторічним стажем він вважає, що в місті на даний час екологічна ситуація під контролем. За дорученням міської влади екологічна інспекція при допомозі гідрометеослужби найближчим часом організує контрольні виміри. Пан Місюра каже, що в даному випадку швидше йдеться про переділ сфер впливу на автоперевезення. Але, як зазначив він, екологічна інспекція не збирається йти на конфлікт з міською владою і висновки, які вона подаватиме на сесію, базуватимуться виключно на лабораторному дослідженні.
У липні питання транспортного розвантаження міста винесуть на сесію ще раз. Можливо, обласне управління з питань координації роботи автотранспорту буде не єдиним противником проекту рішення, внесеного депутатом Герасимчуком. Час покаже.





На правах реклами