09.01.2004, 11:19
Є і така служба Інформувати населення про що і де
Передсвяткові дні для служби “053” перетворюються на справжній аврал. Якщо в звичайні дні, розповідає завідуюча відділом оперативного інформування та розгляду звернень громадян Рівненського міськвиконкому Алла Гранатова, трапляється 350-370 дзвінків, то напередодні свят їх удвічі більше. Таке враження, що у місті повсюдно трапляються аварії, пориви, відключення, затоплення.
Тільки у 2003 році у відділ надійшло
понад 95 тисяч звернень від рівнян.
Найбільше населення скаржилося на протікання покрівель, ремонт прибудинкових мереж, подачу гарячої води та опалення, роботу ліфтів. І якщо працівники аварійних служб іноді дозволяють собі під час НС не брати трубку, грубо розмовляти з людьми, то в “053” це виключено, переконана пані Гранатова. До того ж цей “гарячий телефон” працює цілодобово. Нерідко роботу спеціалістів перевіряє особисто міський голова Віктор Чайка. Коли представляється, хто він, коли ні, може подзвонити рано-вранці чи пізно ввечері й поцікавитися якоюсь проблемою. Що цікаво, від заснування служби тут працюють тільки жінки — чоловіки такого нервового навантаження не витримали б, вважає заступник начальника відділу Галина Єршова. Хоча першим керівником був мужчина, він зараз на пенсії, але приходить у гості до своїх красунь.
Упродовж робочої зміни, яка триває добу, жінкам доводиться вислуховувати чимало неприємних речей, доходить навіть до лайки і прокльонів, розповідає Алла Гранатова. Бувають і дзвінки від “стурбованих”, які вимагають тепла, ласки і... сексу. Люди, зазвичай, дзвонять знервовані й ображені, а тому емоції вже не контролюють. Та в порівнянні з минулими роками скарг побільшало, а мешканці міста стали якісь озлоблені, недоброзичливі. І якби інші диспетчери-аварійники поводили себе з рівнянами толерантно, то й в “053” було б менше клопотів. Украй рідко після вирішення скарги рівняни телефонують, щоб подякувати. Такі дзвінки заносять мало не в окремий зошит.
— До нас частенько дзвонять вже тоді, коли намагалися деінде з’ясувати, чому немає води, світла, опалення, — каже пані Алла. — Там вже нагрубили чи не взяли трубку і доводиться не лише пояснювати, коли проблему вирішать, а часто й заспокоювати. Доводиться відповідати за все місто. Є й такі, що телефонують, щоб скинути свої негативні емоції, а потім просто кидають трубку, навіть не вислухавши відповідь. Робота у такому режимі дуже важка, треба постійно себе контролювати, щоб не завестися у відповідь.
Півгодини без телефонного дзвінка на працівників відділу наводять мало не жах, жінки починають перевіряти телефони, чи не пропав часом зв’язок. Психічне навантаження після доби “переговорів” настільки сильне, що день після зміни жодна з них вдома майже не розмовляє, а лише відпочиває. І на телефон реагує, як бик на червоне.
Найбільш напружений, на думку спеціаліста першої категорії Тетяни Згоннікової, напевно був час, коли в Рівному стався землетрус. Дзвінків було стільки, що по кількох лініях не встигали брати трубку. А приміщення, де знаходиться “053”, теж трясло. Тоді працівниця попросила видати каску і робочого місця не покинула. За спостереженнями відділу, вал дзвінків трапляється у період, коли на небі повний місяць. Але тоді частіше телефонують психічно хворі.
Цьогоріч відділу пообіцяли поміняти стару ще радянських часів апаратуру, телефони, пульти, на сучасну. Хоча від цього скарг у місті, звісно, не поменшає. Зате зв’язок з людьми стане якіснішим, оптимістично прогнозує Алла Гранатова. Можливо й люди поміняються хоч у чомусь і згадають про свої кращі якості, коли потребуватимуть допомоги й звично накручуватимуть на диску “053”.
понад 95 тисяч звернень від рівнян.
Найбільше населення скаржилося на протікання покрівель, ремонт прибудинкових мереж, подачу гарячої води та опалення, роботу ліфтів. І якщо працівники аварійних служб іноді дозволяють собі під час НС не брати трубку, грубо розмовляти з людьми, то в “053” це виключено, переконана пані Гранатова. До того ж цей “гарячий телефон” працює цілодобово. Нерідко роботу спеціалістів перевіряє особисто міський голова Віктор Чайка. Коли представляється, хто він, коли ні, може подзвонити рано-вранці чи пізно ввечері й поцікавитися якоюсь проблемою. Що цікаво, від заснування служби тут працюють тільки жінки — чоловіки такого нервового навантаження не витримали б, вважає заступник начальника відділу Галина Єршова. Хоча першим керівником був мужчина, він зараз на пенсії, але приходить у гості до своїх красунь.
Упродовж робочої зміни, яка триває добу, жінкам доводиться вислуховувати чимало неприємних речей, доходить навіть до лайки і прокльонів, розповідає Алла Гранатова. Бувають і дзвінки від “стурбованих”, які вимагають тепла, ласки і... сексу. Люди, зазвичай, дзвонять знервовані й ображені, а тому емоції вже не контролюють. Та в порівнянні з минулими роками скарг побільшало, а мешканці міста стали якісь озлоблені, недоброзичливі. І якби інші диспетчери-аварійники поводили себе з рівнянами толерантно, то й в “053” було б менше клопотів. Украй рідко після вирішення скарги рівняни телефонують, щоб подякувати. Такі дзвінки заносять мало не в окремий зошит.
— До нас частенько дзвонять вже тоді, коли намагалися деінде з’ясувати, чому немає води, світла, опалення, — каже пані Алла. — Там вже нагрубили чи не взяли трубку і доводиться не лише пояснювати, коли проблему вирішать, а часто й заспокоювати. Доводиться відповідати за все місто. Є й такі, що телефонують, щоб скинути свої негативні емоції, а потім просто кидають трубку, навіть не вислухавши відповідь. Робота у такому режимі дуже важка, треба постійно себе контролювати, щоб не завестися у відповідь.
Півгодини без телефонного дзвінка на працівників відділу наводять мало не жах, жінки починають перевіряти телефони, чи не пропав часом зв’язок. Психічне навантаження після доби “переговорів” настільки сильне, що день після зміни жодна з них вдома майже не розмовляє, а лише відпочиває. І на телефон реагує, як бик на червоне.
Найбільш напружений, на думку спеціаліста першої категорії Тетяни Згоннікової, напевно був час, коли в Рівному стався землетрус. Дзвінків було стільки, що по кількох лініях не встигали брати трубку. А приміщення, де знаходиться “053”, теж трясло. Тоді працівниця попросила видати каску і робочого місця не покинула. За спостереженнями відділу, вал дзвінків трапляється у період, коли на небі повний місяць. Але тоді частіше телефонують психічно хворі.
Цьогоріч відділу пообіцяли поміняти стару ще радянських часів апаратуру, телефони, пульти, на сучасну. Хоча від цього скарг у місті, звісно, не поменшає. Зате зв’язок з людьми стане якіснішим, оптимістично прогнозує Алла Гранатова. Можливо й люди поміняються хоч у чомусь і згадають про свої кращі якості, коли потребуватимуть допомоги й звично накручуватимуть на диску “053”.

Категорія: Новини > Новини Рівного
Автор: Ольга ІЛЬЧУК-ПЕТРОВАПереглядів: 1582Інші статті рубрики:
Скільки доведеться заплатити у Рівному за паркування біля сміттєвих баків

Таке паркування - порушення ПДР. Паркування автомобілів на відстані менш ніж 5 метрів від сміттєвих контейнерів значно ускладнює роботу працівників КАТП 1728. Вчасне вивезення побутових відходів стає неможливим.
переглядів: 53
Острозька академія започаткувала грант пам’яті Героя України

У Національному університеті «Острозька академія» започатковують грант пам’яті Героя України Дениса Ціося.
переглядів: 50
Завтра Рівне проститься із полеглим Героєм

Завтра, 3 березня, прощатимуться із загиблим Героєм Андрієм Мирончуком
переглядів: 101
На Рівненщині можна знайти роботу в бригаді ТРО

Відкрили цілу низку вільних вакансій у 104 Окремій Бригаді ТРО.
переглядів: 155
На Рівненщині почався прийом заявок на відкриття Центрів життєстійкості

Новий прийом заявок стартуватиме завтра, 3 березеня. Проєкт реалізує Міністерство соціальної політики.
переглядів: 160