Ми у Facebook
03.02.2005, 02:55

Щоб двигун бізнесу не став гальмом

Хоча правил для створення реклами й не існує, але є певні закономірності, при застосуванні чи незастосуванні яких зросте чи знизиться ефект від реклами. Рекламодавці повинні зважати на ці тонкощі й довірятися професіоналам. Про це та інше розповідають читачам “ОГО” рівненські дизайнери реклами.
— Нині, за підрахунками аналітиків, більша частина реклами — до 90 відсотків — нічого не продає або навіть знижує продажі, — стверджує дизайнер журналу VIP Павло Кравцов. — Тобто, переважна її частина — це псевдореклама, що формує у людей неправильне уявлення про рекламу. В результаті чого і виходить: середній рекламодавець не знає, що таке справжня реклама, не має уявлення, як вона планується, готується, які носії використовує і як сприймається споживачем. Давно всім відомо, що секрет успіху реклами у продажі її змісту та грамотності її виконання. А підготовка та створення реклами, що продає, має певні закономірності та правила, хоч і їх знання та приміщення ще не гарантує успіху. Справжня реклама спирається на досвід, що збирався по крупинці упродовж багатьох десятиліть. Помітили, що навіть проста зміна влучного заголовка може знизити ефективність реклами у 5-10 разів. Ось тільки деякі із аспектів, що вбивають справжню рекламу:
- відсутність заголовка чи “сліпий” заголовок (який не стосується предмета реклами);
- “ліві” ілюстрації, графічне та текстове сміття (зайві слова та малюнки, що відвертають увагу від головного);
- використання зарозумної термінології;
- реклами-ребуси, на розгадування яких витрачається багато часу та зусиль.
— Від інших послуг рекламу відрізняє необхідність участі в її підготовці самого замовника, — вважає дизайнер реклами і керівник комп’ютерного відділу газети “ОГО” Сергій Шагоферов. — Бо навіть найдосвідченіший рекламіст не може спрацювати максимально вдало, якщо він не матиме повної інформації про фірму, що рекламує, її продукти і конкурентів. Величезну частину такої інформації можна отримати тільки від рекламодавця. Але щоб брати участь у процесі, останній повинен мати хоча б елементарні уявлення про маркетинг. Та, на жаль, таке буває не часто. Ми не будемо звинувачувати рекламодавця, бо він спеціаліст у своїй сфері і може не розумітися на тонкощах реклами.
Деколи підприємці орієнтуються в замовленні реклами категоріями “поприкольніше” та гарніше, ніж у конкурентів. Але вони у таких випадках забувають про головне: завдання реклами — не розважати, а продавати. Рекламодавець, що дбає про прибутки, не повинен демонстративно стояти на своїх ідеях, що викривають його некомпетентність, а довіритись професіоналам та стати їхнім партнером.
Перш за все, варто пам’ятати: у рекламі кожна літера, кожна крапка повинні працювати на продаж і тільки на продаж!





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ

Останні новини