Ми у Facebook
26.10.2006, 19:15

Де знайти персонального банкіра

Олена Ярмошик: “Цей кабінет призначений для прийому VIP-осіб ПриватБанку”

У розвинених країнах індивідуальне обслуговування заможних людей вважається загальновизнаним еталоном. Зважаючи на фінансовий комфорт та індивідуальний підхід, VIP-послуги поступово набувають популярності й в Україні.
Щоправда, у Рівному таке обслуговування перебуває ще на початковій стадії.

Як повідомили у прес-службі АКІБ “Укрсиббанк”, послуги з персонального банківського обслуговування сьогодні представлені у містах Києві, Харкові, Донецьку, Дніпропетровську та Одесі. Водночас, враховуючи перспективи розвитку цього бізнесу в Західному регіоні, незабаром планується відкрити службу Рrivate Вanking й у Львові.
Як з’ясувалося, про поняття “персональний банкір” у нашому місті знають лише в окремих банках. Начальник центру зі зв’язків з громадськістю НБУ в Рівненській області Тетяна ГІНДІНА каже, що тенденції розвитку зазначеного бізнесу управління не відслідковує. Водночас у кількох фінансових установах Рівного цю послугу вже пропонують (і досить успішно).
Приміром, щоб стати клієнтом Центру персонального обслуговування індивідуальних клієнтів, що діє при Рівненській філії ПриватБанку, середньомісячна заробітна платня особи має становити від 2 до 2,5 тисячі гривень.
— Основний контингент наших клієнтів — особи віком від 30 до 50 років, — розповідає керівник Центру персонального обслуговування індивідуальних клієнтів РФ ПриватБанку Наталія КОЛОСОК. — У кожного з них є власний менеджер, який вирішує питання, пов’язані чи то з поповненням картрахунка, чи з погашенням кредиту.
При ПриватБанку діє і так званий Бізнес обслуговування індивідуальних VIP-клієнтів, що працює з березня 2005 року і вже успішно себе зарекомендував. Тут обслуговують місцеву еліту — керівників потужних підприємств, успішних бізнесменів.
— Більшість питань менеджери вирішують по мобільному телефону або за місцем роботи клієнта, — пояснює керівник Бізнесу обслуговування індивідуальних VIP-клієнтів РФ ПриватБанку Олена ЯРМОШИК. — Таким чином, VIP-особа має можливість отримати необхідну інформацію у зручному для неї місці і у зручний час.
Найчастіше, за її словами, VIP-особи звертаються до персонального менеджера за допомогою у здійсненні депозитних чи кредитних операцій, різних платежів або за фінансовою консультацією. Крім цього, власники елітних карт на кшталт “Platinum Card” чи “Visa Infinite” за допомогою персонального менеджера протягом 15 хвилин можуть збільшити доступний залишок на рахунку у рамках так званого “ліміту довіри”.
Заступник начальника територіального управління з індивідуального бізнесу АКІБ “Укрсиббанк” Олександр ЛЕБЕДКО каже, що така послуга, як Private Banking, сьогодні у банку відсутня, і водночас зазначає, що наразі тривають зміни, спрямовані на структуризацію клієнтів за рівнем доходів.
— До кінця року планується структурувати клієнтів на такі сегменти, як масовий клієнт із заробітною платнею до 200 доларів у місяць і активами в одну тисячу доларів, — пояснює він. — Наступний сегмент — це середній клас із зарплатою від 200 до 1000 доларів і активами від 1 до 15 тисяч доларів. І престиж-клас із зарплатнею понад 1 тисячу доларів і активами більш ніж 15 тисяч.
За словами начальника відділу організації бізнесу приватних клієнтів “Укрсоцбанку” Бориса КРАСОВА, такі послуги сьогодні вже частково надаються. У повному ж обсязі їх планується запровадити з нового року.





На правах реклами