Ми у Facebook
02.11.2006, 08:02

Про косметику “LADY U” Тимошенко не знає?

На прилавках українських магазинів незабаром мають з’явитися маски та креми під торговельною маркою “LADY U”.
Ні для кого не секрет, кого в Україні називають Леді Ю. Тому стало цікаво, невже найвпливовіша жінка країни, “газова принцеса”, що носить сукні за ціною до трьох тисяч доларів, вирішила підзаробити на косметиці? На інтернет-сайті “LADY U” повідомляється, що випуск косметики під цією маркою започаткувала група компаній “Квалітет+” (Україна) і “Сольтерро Косметик” (Росія) у 2005 році, коли Тимошенко була в зеніті слави! “Однак ніякого відношення до Юлії Тимошенко ми не маємо”, — заявили у “Квалітет+”. “Просто одну із засновниць компанії звуть Юля”, — додали там. Сама Леді Ю про існування косметики, що носить по суті її ім’я, нібито нічого не знає: “Вперше про це чую. Але якщо ця косметика справді хороша і має обіцяний ефект, я абсолютно не проти”.
До речі, лідера БЮТ Юлію Тимошенко за результатами рейтингу щотижневика “Фокус” визнано найвпливовішою жінкою України.





На правах реклами