Ми у Facebook
02.11.2006, 08:12

У газет – цифрове майбутнє

На форумі, який проходив під егідою WAN (Всесвітньої газетної асоціації) 26-27 жовтня у Лондоні, були присутні учасники з близько 80 країн світу.
Україну представляли чотири видавництва: з Києва, Вінниці, Чернівців та Рівного. Як розповів Віктор Данилов, нині особливо актуальні питання трансформації традиційних друкованих засобів масової інформації у цифровий формат.

— Йдеться про поширення новин в онлайні, через можливості інтернету, мобільних телефонів, продаж рубрикованої реклами, оголошень на сайтах газет. Саме тут відбувається спілкування не тільки читачів друкованої версії газети, а й багатьох категорій населення, насамперед молоді, ділових людей. На такому порталі можна прочитати не тільки новини, а й будь-яку корисну інформацію про життя в цьому регіоні: як знайти роботу, де купити подарунки друзям чи квіти дружині, в який сходити ресторан, який фільм подивитись, а в архіві — знайти будь-яку історію з життя регіону і так далі.
— Для мене, як для видавця із 15-річним стажем, зрозуміло, що за цифровими технологіями — майбутнє, — продовжує Віктор Данилов. — Підростає ціле покоління молодих людей, які добре обізнані з інтернетом, айподами, комп’ютерними іграми, мобільною телефонією, але ще не звикли читати традиційну газету. Тому нам обов’язково треба спілкуватись з цією аудиторією.
Те, що на конференції Україну представляли тільки чотири видавництва, — відображення стану, в якому нині перебуває розвиток послуг мобільної телефонії, охоплення населення, скажімо, швидкісним інтернетом, вважає Віктор Данилов. На Заході це вже набуло масового і незворотного характеру. Частка населення, яка користується цифровими технологіями, за останні роки там дуже сильно зросла, і електронні способи поширення інформації значно випереджують традиційну друковану інформацію, рекламу.
— Безперечно, електронні ЗМІ відкусять шмат хліба у друкованих видань, але ми не збираємося стояти на місці й будемо поєднувати традиційну діяльність друкованих ЗМІ й нові, цифрові можливості, продавати рекламу засобами мобільного зв’язку, інтернету тощо, — підсумував директор Видавничого дому “ОГО”.





На правах реклами