Ми у Facebook
15.11.2006, 20:13

Бізнес готовий робити добро!

Організатори автомарафону (зліва направо) виконавчий директор ВД “ОГО” Світлана Омельчук, помічник генерального директора компанї “Вік-Експо” Вікторія Коржиньовська та Президент фундації імені князів-благодійників Острозьких Оксана Краплич заохочують бізнесменів наслідувати приклад переможців конкурсу

Днями Фундація імені князів-благодійників Острозьких, компанія “Вік-Експо” та Видавничий дім “ОГО” провели чотириденний благодійний автомарафон Рівне — Острог — Нетішин — Кременець — Дубно — Рівне — Кузнецовськ — Сарни — Березне — Костопіль — Рівне.
Під час акції проводили “круглі столи” з представниками місцевої влади та підприємцями на тему “Соціальна корпоративна відповідальність та бізнес-інвестиції”. Громадськість цих міст ознайомлювали з правилами конкурсу “Благодійник року”, розповсюджували номінаційні анкети.
Автомарафон відбувся в рамках конкурсу “Благодійник року”, який проводиться на Рівненщині вдруге поспіль. Він дає організаціям і людям можливість публічно подякувати своїм благодійникам. Мета конкурсу — пропагування партнерської співпраці неурядових громадських організацій та представників бізнесу; залучення бізнесу та громадян до вирішення місцевих соціальних проблем.
Партнером акції виступив один з провідних банків України “УкрСиббанк”.
— Сьогодні “УкрСиббанк” — це фінансовий супермаркет, який впевнено розвивається і завжди готовий не лише запропонувати клієнтам банківський сервіс на найвищому рівні та сприяти розвитку економіки нашого краю, а й зацікавлений у вирішенні найактуальніших соціальних проблем Рівненщини, — зазначив заступник начальника Рівненського управління “УкрСиббанку” Олександр ЛЕБЕДКО.
Організатори конкурсу — Фундація імені князів-благодійників Острозьких та Видавничий дім “ОГО” — впевнені, що він дасть змогу:
- публічно подякувати благодійникам, меценатам і спонсорам, які підтримують доброчинні проекти;
- започаткувати “моду” на благодійництво і заохотити бізнесменів наслідувати приклад переможців конкурсу;
- створити позитивний образ соціально відповідального бізнесу.
Соціологічні опитування та проведення першого регіонального конкурсу “Благодійник року” наочно продемонстрували готовність місцевого та вітчизняного бізнесу робити добро. Тому моральне заохочення з боку громади, визнання почесної ролі та місії благодійників може суттєво вплинути на відтворення традицій і розвиток нових форм філантропії.

Хроніка подій конкурсу


Літо 2006 р.
Проведено акцію “Подаруй тепло та затишок знедоленим дітям”. Її учасниками стали близько 120 учнів шкіл Рівного віком 10-15 років. Діти брали участь в акції на волонтерських засадах. Вони допомагали розповсюджувати на вулицях міста “Рівненську газету” (видання Видавничого дому “ОГО”), розповідаючи перехожим про суть благодійної акції. Частину виручки від проданого тиражу направлено на потреби Рівненського будинку дитини. У вересні тут встановили металопластикові вікна, придбані на зібрані кошти.

У газетах “ОГО” та “Рівненська газета” публікуються номінаційні анкети конкурсу. Заповнивши їх, жителі області мають змогу подякувати своїм благодійникам. У рамках конкурсу буде відзначено благодійників у сферах науки та освіти, культури та мистецтва, соціальної допомоги, екології, охорони здоров’я та просвітництва у цій сфері.

Вересень 2006 р.


“Рівненська газета” розпочала благодійний проект “Творимо добро разом”. Видання збирає адреси людей та закладів, які потребують допомоги, публікує їх і розповідає про декого з тих, хто звернувся за допомогою. Як соціально відповідальна структура, “Рівненська газета” інформує широку громадськість про потенційні адреси благодійності.





На правах реклами