Ми у Facebook
22.11.2006, 22:55

Доброчинність – це вигідно

Виконавчий директор компанії “Вік-Експо” Вікторія Коржиньовська переконана, що благодійні акції корисні як нужденним, так і благодійникам. (Фото надане Рівненським прес-клубом)

Рівненські бізнесмени провели майстер-клас із благодійності українським журналістам
Виявляється, що віддаючи кошти, можна їх повернути сторицею. Якщо бізнес це зрозуміє, він стане прозорим та соціально відповідальним.

Тему благодійності в Україні обговорювали на конференції, яка відбулася в Києві 14 листопада. Лекцію для представників регіональних українських ЗМІ читав голова ради директорів Фундації імені князів-благодійників Острозьких Руслан КРАПЛИЧ.
— Щоб збудувати довіру, потрібно затратити довгий час, а щоб її зруйнувати — секунди, — переконаний Руслан Краплич. — У наш час велика кількість нужденних людей зневірилась у будь-якій допомозі з боку владних сторін. І тому було створено громадську організацію, що могла залучити гроші громади, які надалі використовуватимуться на благодійну діяльність.
Одним із прикладів залучення бізнесових коштів на доброчинність на Рівненщині є діяльність компанії “Вік-Експо”.
— Ми вже давно займаємось благочинністю, однак на початкових стадіях, коли допомагали окремим особам, або організаціям, ми не мали звітності куди потрачені наші кошти і в результаті часто отримували претензії, — розповідає виконавчий директор компанії Вікторія КОРЖИНЬОВСЬКА. — Нинішня співпраця з Фундацією допомогла в упорядкуванні наших благодійних внесків.
Як розповіла Вікторія Коржиньовська, “Вік-Експо” проводить на рік вісім благодійних акцій. Такі акції, як автомарафони та авторалі, не лише залучили кошти для дитячих інтернатів, церков, лікарень та інших установ, але й підняли кількість продажу автомобілів, якими торгує компанія.
— Завдяки співпраці з Фундацією ми отримуємо постійну звітність, окрім того навчилися не лише давати, але й примножувати, — продовжує пані Коржиньовська.
А Руслан Краплич називає таку співпрацю прозорим партнерством – себто вчитися самим і вчити інших.
Голова ради директорів Фундації працює також бізнес-консультантом і порівнює доброчинність із людським організмом:
— Це хребет. Якщо хребет працює, то м’язи можуть нарости, а якщо його нема, то це безформна маса. Коли мене запрошують дати консультацію, я відмовляю, якщо та людина ніколи не робила пожертв.
Робота залучення бізнесменів до благодійних справ працює за певною системою — члени Ради благодійників повинні залучати своїх знайомих. Досвідчена людина пояснює іншій, чому робити внески потрібно і яким чином це може бути їй вигідно.
— Дайте нам гроші, бо ми люди хороші — сьогодні не діє, — ділиться досвідом пан Краплич.
За його словами, треба вчити бізнес бути благодійним, адже це насправді вигідно.





На правах реклами