Ми у Facebook
22.11.2006, 22:58

“Укрзалізниця” платитиме за запізнення

За затримку поїздів на годину і більше пасажирам будуть частково повертати вартість квитків.
Таку систему нині розробляють в “Укрзалізниці”, — повідомив начальник Головного пасажирського управління “Укрзалізниці” Леонід ЛОБОЙКО.
Сьогодні “Укрзалізниця” вивчає питання компенсації пасажирам частини вартості квитка у разі запізнення поїзда на годину і більше. Л.Лобойко вважає, що це серйозний стимул для залізничників дотримуватися графіка руху поїздів. Така практика широко використовується в Європі. Поки що начальник управління не назвав, яку саме суму компенсуватимуть пасажирам, за його словами, обговорюється цифра в 3%, але питання перебуває на стадії вивчення. Відповідно до чинного Закону “Про захист прав споживачів”, якщо виконавець не може надати послуги в термін, зазначений у договорі, за кожну годину прострочення (якщо тривалість виконання визначена в годинах) споживачеві виплачується пеня у розмірі трьох відсотків від вартості послуги. При цьому суд при задоволенні вимог споживача одночасно вирішує питання щодо відшкодування моральної шкоди, заподіяної простроченням.





На правах реклами