Ми у Facebook
23.08.2007, 00:00

Справжній діловий чоловік – це... той, хто має дорогий годинник, вишукані запонки та елітну авторучку

На зустрічах, зібраннях, корпоративних святкуваннях ділову людину оцінюємо не лише за її костюмом, а й за аксесуарами. Тому до них слід бути дуже уважними, щоб не скомпрометувати себе перед колегами чи партнерами. Якість, стриманість, елегантність — ці якості характеризують аксесуари ділової людини, будь то елементи одягу, прикраси чи канцелярське приладдя.

У список необхідних речей, які вважаються частиною іміджу сучасного бізнесмена, входять аксесуари, що підкреслюють респектабельність їх власника. Це — брелок, годинник, ремінь, гаманець, органайзер, авторучка, запальничка, портсигар, футляри для візиток, окулярів, ключів.

Гаманець підбираємо до портфеля
Гаманець безумовно повинен бути із найкращої шкіри і поєднуватися з іншими шкіряними деталями. Практично буде підібрати його до портфеля. Це дорогий, але відносно стилю безпрограшний варіант.
— Ділові чоловіки зазвичай обирають портмоне невеликого розміру з безліччю відділів для кредиток і грошей. Набивати його візитками і фотографіями не варто. Для цього краще купити органайзер. Окрім традиційних коричневих і чорних, популярні гаманці кольору коньяку, шоколадного, темно-зеленого та бордо, — розповідає продавець-консультант відділу “Ділові аксесуари” у ТЦ “Покровський” Ольга МАМЧУР.
— Ціна якісного шкіряного портмоне стартує на позначці 100 гривень, ціна візитниці — 50 гривень. На фірмових портмоне італійського виробництва “Ванліма” та польського “Пуччіні” обов’язково стоять фірмові символи. Це знак того, що у ваших руках не підробка, — наголошує продавець-консультант відділу канцтоварів у Будинку одягу Валентина ШУРГАН.
Підписуємо важливі документи тільки Parker
Ручка – як елемент ділового стилю – повинна бути фірмовою. Ексклюзивна ручка може розповісти про свого власника багато.
Традиція підписувати важливі документи в атмосфері свята та вишуканості мабуть не закінчиться ніколи. У цьому значною мірою допомагають елітні ручки, особливо перові.
До найдорожчого елітного приладдя належать ручки Montblanc (Німеччина) та Montegrappa (Італія). До класу престижного приладдя — Parker (Великобританія), Waterman (Франція), Aurora (Італія), Cross (США), Lalex (Італія) та Faber-Castell (Німеччина). Простіші ручки представлені торговими марками Inoxcrom (Іспанія), SZ.Leqi (Франція), Titan (Тайвань), Regal (Тайвань) і Luxor (Індія).
— Ручки користуються популярністю серед рівнян. Особливо попит на них зростає в період свят. В основному покупці — офісні працівники та бізнесмени, — розповідає Валентина Шурган. — Останнім часом зросла привабливість перових ручок порівняно з кульковими. Однак передбачено і такий варіант як набір двох ручок. У нас представлені два бренди: всесвітньовідомий Parker (Великобританія) та французький SZ. Leqi. Ручки ТМ SZ.Leqi, стали дуже популярними й активно завойовують ринок. Фірмовою відзнакою ручок SZ.Leqi є оригінальний торговий знак у вигляді скрипкового ключа або обрисів кінської гриви на кліпі.
— Писати дорогою, елітною ручкою — престижно. Ручка певною мірою може розповісти про свого власника, — вважає продавець-консультант відділу “Ділові аксесуари” ТЦ “Покровський” Ірина ЮРКОВЕЦЬ. — Inoxcrom випускає серії ручок Office, призначені для користування в офісі, а от ручки серії Excellence більш пафосні і знаходяться в більш високій ціновій категорії. Елітну ручку не треба розписувати. І завжди можна заправити якісним чорнилом.

Якщо годинник – то Rolex
Годинник — найважливіший, дорогий і престижний аксесуар бізнесмена. У класичному діловому стилі перевага віддається елегантному механічному годиннику із стрілками, на шкіряному ремінці. Кварцовий годинник практичніший і простіший у користуванні, але механічний престижніший.
Сьогодні можна вибрати годинник на будь-який смак. Відомі марки Bulgari, Patek Philippe, Rolex, Swatch, Rado досить солідні і розкішні.
А чудовою прикрасою для одягу стануть елітні запонки. Бажано, щоб вони поєднувалися із затиском для краватки. Що стосується форми і матеріалу, то все повинно бути стриманим і елегантним.
— Запонки прекрасно підкреслюють імідж ділової людини, надають вишуканого та стильного вигляду їхньому власнику, — вважає продавець-консультант відділу “Сувеніри” у супермаркеті “Еко” Марина СОТНІЧУК. — А у деякій мірі навіть створюють відчуття свята. Їх можна придбати і окремо, і у наборі із затиском для краватки.

Не обов’язково палити, щоб мати запальничку від Pierre Cardin
Запальничка теж у числі аксесуарів, що підкреслюють діловий стиль та вишуканий смак. В принципі не обов’язково палити, щоб носити її із собою. Якщо знаєте про цю звичку свого партнера, можете просто запропонувати підпалити сигару.
— Газові запальнички від Pierre Cardin безперечно створять про вас враження людини зі смаком. Вони виготовлені із високоякісної сталі, багаторазового застосування. Плюс отримуєте гарантію від компанії виробника. На всіх запальничках від Pierre Cardin обов’язково стоїть логотип компанії-виробника: вигравійована буква “Р” чи нанесений фарбою із домішками срібла напис “Pierre Cardin”, — пояснила Марина Сотнічук. — Запальнички від Zippo теж відомі. Вони вважаються “вічною” запальничкою: вогонь не гасне на вітру. До того на кожну з них нанесений візерунок. Це може бути серце, карти, знак плейбоя, вовк, собака, акула... Все — на будь-який смак і розсуд. Якщо бажаєте, можете придбати запальничку від Ronson, що, до речі, збирається вручну.
Не повинен залишатися поза увагою і такий дріб’язок, як брелок для ключів. Компанія Wenger пропонує своїм споживачам стильні брелоки з високоякісної сталі, з якими приємно відчиняти будь-які двері.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ