Ми у Facebook
05.03.2008, 00:00

У косметичні мережеві компанії жінки приходять, щоб удосконалити себе

У кожному великому офісі міста обов’язково знайдеться кілька консультантів, що продають косметику. Завдяки їм не треба відриватись від роботи, бо до кожного свята запропонують каталог із новинками, проведуть майстер-клас, а косметику принесуть прямо на роботу. “ОГО” цікавилась особливостями бізнесу на красі, тобто методом прямих продажів.


Директор за один місяць



- Чотири роки тому я працювала на основній роботі і знайшла в газеті оголошення про можливість додаткового заробітку, - розповідає про своє знайомство із компанією "Фаберлік" один із директорів цієї компанії Світлана ГАЄВСЬКА. - Я вибрала саме цю компанію через те, що вона має гарну репутацію і відома в СНД, косметика максимально адаптована до нашого регіону, а також мене привабили ідеальне співвідношення ціни та якості та умови роботи консультантів в порівнянні з іншими компаніями. І вже за кілька місяців роботи в компанії - зрозуміла, що основна робота мене відволікає. Тепер "Фаберлік" це моє єдине місце роботи. У компанії розроблені програми навчання за трьома напрямками: для тих, хто хоче покращити зовнішній вигляд, для тих, хто хоче активно продавати, і для тих, хто хоче побудувати власний бізнес.



Світлана Гаєвська вважає, що у "Фаберлік" успіху досягають люди, які наполегливо і серйозно ставляться до цього бізнесу.



- Відомий один випадок, коли директором стала жінка впродовж місяця, але вона прийшла підготовленою, - зауважує Світлана Гаєвська. - Проте, як правило, директорами при бажанні можна стати за півроку-рік. Цікаво, що коли чоловіки приходять у компанію - стають надзвичайно успішними. Адже вони користуються косметикою, а всі свої зусилля направляють на розвиток бізнесу.






До бізнесу залучила і чоловіка



- Бажання удосконалити себе зовні штовхає жінку у косметичну компанію, - переконана золотий директор компанії "Оріфлейм" Марія СУБОТІНА, що прийшла в компанію 10 років тому.За рік часу в "Оріфлеймі" вона вже заробляла більше, ніж на основній роботі, згодом стала директором. -Щоб стати директором у моїй компанії, треба мати п'ять ключових партнерів, які розвивають свої структури, - каже жінка.- Заробітна плата директора від двох з половиною тисяч гривень. Згодом у роботі мені став допомагати і чоловік. У кожного із нас своє коло обов'язків. Нині у Рівненській області існує клуб директорів "Оріфлейм". До його складу входять майже 20 чоловік.



За словами Марії Суботіної, у компанію жінки приходять, щоб бути клієнтами компанії. Проте в кінці стартової програми стає видно, ким буде людина: звичайним консультантом, клієнтом чи будуватиме бізнес. За статистикою, успішними у цьому бізнесі стають двоє із десяти. Це жінки, готові до перемін і до саморозвитку. Компанія відкриває перед жінкою безліч можливостей: можливість навчатися, удосконалюватися, будувати власний бізнес без капіталовкладень, який можна залишити в спадок, відпочивати за рахунок компанії. На думку директора „Оріфлейм", успіху досягає та жінка, котра готова працювати багато і щоденно підвищувати свій рівень, яка щиро цікавиться людьми, і на стільки любить свою роботу, що може працювати безкоштовно.






Стосунки з клієнтами на все життя



Аліна Проскурко сьогодні має статус національного лідера в компанії "Мері Кей". Аналогічний статус в Україні мають лише до тридцяти жінок. До свого успіху вона йшла десять років, і переконана, що не можна досягти його у компанії "Мері Кей", якщо ти не допомагаєш іншим його досягнути.



- Мері Кей до створення особистої компанії все життя пропрацювала у сфері прямих продажів,- розповідає Аліна Проскурко. - У той час у таких компаніях жінки не могли потрапити на керівні посади. І вона захотіла створити ідеальну компанію, де жінка могла б себе реалізувати повною мірою. Вона склала два списки: в один написала все те, що хотіла б побачити у компанії, в іншому - чого ніколи не хотіла би бачити. Із п'яти тисяч доларів розпочала бізнес. Сьогодні компанія "Мері Кей" представлена в 36 країнах. Уже 12 рік поспіль у США серед компаній, що пропонують засоби для догляду за шкірою, "Мері Кей" займає перше місце з продажів. У 2007 році наша компанія стала найкращим роботодавцем року в Україні серед іноземних компаній.



За словами Аліни Проскурко, її компанія не просто продає косметику. Місія "Мері Кей" - покращувати життя жінок. Пріоритети - Бог, сім'я, кар'єра. І саме в такому порядку. Золоте правило працівника компанії - стався до клієнтів та колег так, як хочеш, щоб вони ставились до тебе. Цікаво, що ще у 1963 році, коли компанія тільки заробила перші гроші, вона одразу великого значення надавала благодійності.



- Кожна жінка, прийшовши у компанію, може пройти всіма сходинками до свого успіху, - зауважує Аліна Проскурко. - Компанія заохочує жінок не тільки матеріально, а й за допомогою подарунків це подорожі, діаманти, автомобілі. Ми розвиваємо у жінках ентузіазм та позитивне ставлення до життя. Працівниці компанії створюють стосунки з клієнтами на все життя.







На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ