Ми у Facebook
26.03.2008, 00:00

Реклами алкоголю і тютюну на вулицях не буде

Депутати Рівненської міської ради не один рік “воювали” із зовнішньою рекламою алкоголю і тютюну. Була навіть видана заборона на розміщення “реклами смерті” на білбордах, однак рекламні компанії оскаржили це рішення в суді. Минулого тижня Верховна Рада ухвалила зміни до Закону про рекламу щодо заборони реклами тютюнових виробів та алкогольних напоїв засобами зовнішньої реклами.

За закон проголосували 425 народних депутатів із 448, зареєстрованих у залі.

Документ передбачає заборону реклами тютюнових виробів, алкогольних та слабоалкогольних напоїв не тільки у засобах внутрішньої реклами, реклами на транспорті, на перших та останніх сторінках обкладинок журналів та видань, радіо та телебаченні, окрім регламентовано відведеного часу та спеціальних виставкових заходів, як це зазначено чинною редакцією, а й на зовнішніх засобах, повідомляє сайт Верховної Ради.

— Дуже позитивно ставлюся до рішення Верховної Ради про заборону зовнішньої реклами алкоголю та тютюну. Нарешті народні депутати зрозуміли, що така реклама, особливо зовнішня, погано впливає на молоде покоління, — говорить заступник міського голови з питань економіки Сергій ВАСИЛЬЧУК. — Для молоді, в якої лише формується світогляд, буде краще, якщо така реклама зникне. Хай на її місці буде соціальна реклама, спортивна. Це буде здоровіше для нашої нації.

— Ще три роки тому ми ініціювали це рішення і Рівненська міська рада була одна з перших, яка прийняла як регуляторний акт на території міста таку заборону. Ми програли декілька судів, — наголошує заступник міського голови з гуманітарних питань Світлана БОГАТИРЧУК-КРИВКО. — Нарешті таке рішення прийнято на вищому рівні. Очевидно, підключилися й інші області, була сформована громадська думка і це примусило народних депутатів прийняти таке рішення. Я доручила юристам, щоб знайшли сам текст документа. Хочу вчитатися, щоб знати всі деталі.

Заборона реклами алкоголю й тютюну на зовнішніх носіях боляче вдарить по ринку зовнішньої реклами. Адже реклама алкоголю та тютюну займає в структурі портфеля замовлень мережевих РА значний обсяг — до 30-40 відсотків. На думку рівненських рекламістів, регіональні оператори небагато втратять, а в першу чергу постраждають київські рекламні компанії.

— В основному великі алкогольні бренди замовляють площі у великих київських агенціях. Це логічно, адже вони одночасно замовляють на декілька регіонів. Місцеві агенції постраждають менше, — пояснює директор РКА “Бюро МарТ” Оксана ПАЛАДІЙЧУК. — Що ж до “Бюро МарТ”, то для нас взагалі особливих змін не буде. Бо вже більше, ніж півтора року ми не розміщаємо рекламу алкоголю та тютюну, після того, як Рівнерада прийняла відповідне рішення.

У ситуації, що склалась, виробникам тютюнової та алкогольної продукції доведеться шукати нових шляхів для реклами своїх брендів.

— Бізнес живе в атмосфері постійної зміни правил гри. З одного боку, я — за здоров’я наших людей, з іншого — нам доведеться пристосовуватись до нових регуляторних актів, нових умов, — розмірковує PR-директор Рекламного холдингу “Київ” Денис МАРКІШЕВ. — Відбудеться перерозподіл та переорієнтація рекламних бюджетів.








На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ