Web-реклама: перспективи дистанційного обслуговування
Нині користувачами інтернету в Україні є 5-6 мільйонів населення.
— Частка інтернету у загальному ринку реклами незначна і за даними на 2007 рік становить всього 12 мільйонів гривень щороку. Зважаючи на те, що із 48 мільйонів населення країни інтернетом користується тільки 5-6, це виходить обмежений сам по собі ринок, адже невелика кількість людей мають змогу ознайомитися з цим продуктом. Сьогодні web-реклама не займає суттєвого сегменту в цілому в структурі рекламних послуг і її швидше розглядають як допоміжну до таких основних видів, як поліграфічна, телевізійна, радіо, зовнішня реклами. Нині в Україні через Всесвітню мережу можна продавати лише окремі категорії товарів і послуг, наприклад, освітні, туристичні. А от купівля-продаж через інтернет у нашій країні ще поки не відпрацьована. Це й через негнучкість системи оплати, і невідлагодженість взаємозв’язку між тим, хто продає, і тим, хто купує, — пояснює заступник декана факультету довузівської та післядипломної освіти РІС КСУ Віктор ГОЛУБ. — Але перспектива в інтернет-реклами все-таки є. Найближчі три-п’ять років додається приблизно 30 відсотків користувачів інтернету щороку. Уже у Європі сьогодні 60-70 відсотків споживачів користуються “всесвітньою павутиною”, у найбільш розвинутих країнах цей показник сягає до 90 відсотків, хоча в Україні поки що не перевищує 15-20-ти.
Спам чи контекст-реклама
Видів реклами в інтернеті багато: банери, електронна пошта, списки розсилки, web-сторінка, web-сайт, пошукові системи, спливаючі рекламні вікна, недійсні домени та інше. Дуже актуальною сьогодні є контекстна реклама: коли нам треба знайти щось у контексті чогось.
— Приміром, ми хочемо поїхати на відпочинок до Туреччини. Заходимо у пошукову систему і задаємо ключові слова. Власник пошукової системи ставить на перше місце того рекламодавця, який більше платить, — пояснює Віктор Голуб. — А людині пропонується те, що вона шукала. Позитивна сторона цього виду реклами полягає у тому, що не рекламодавець нав’язується користувачеві, а коли останньому щось треба, це йому пропонують, — продовжує Віктор Голуб. —Якщо дивитися на контекстну рекламу з точки зору ефективності, то тут не стільки важливо, що користувач зайшов на сайт, скільки те, що він прочитав на ньому, “полазив”, поцікавився, на яких умовах пропонують відпочинок. Як на мене, це той позитив, який треба бачити у цій рекламі.
За словами пана Віктора, зростання ваги контекст–реклами відбувається постійно. У Європі цей показник сягає більше 50, а в Україні — 15 відсотків.
— Світ пішов цим шляхом і ми також підемо, — вважає Віктор Голуб. — Реклама буде такою, яка потрібна мені, а не такою, якою її хоче бачити виробник. Рекламодавець буде підлаштовуватися під мене. Люди не хочуть, щоб їм набридали, нав’язуючи свої товари та послуги. Адже, наприклад, на спам, що теж є одним із способів прорекламувати себе, ставлять автоматичний захист. Так, ми не хочемо, щоб нам нав’язували щось, але з точки зору рекламодавця чекати, поки у когось виникне бажання ознайомитися з його продукцією, теж нерозумно. Він же може активно себе просувати. Тому в цьому контексті і банерна реклама, і веб-сайти, і плаваючі вікна себе виправдовують. Залежно від того, який вид продукції чи послуг пропонують, варто використовувати різні види реклами. Як кажуть, немає поганої реклами, є невміла її подача. Якщо точно знати цільову аудиторію, яку можете зацікавити своїм новим видом товару, випущеним на ринок, то їй буде корисно про це дізнатися. У такому випадку можна використати й електронну пошту.
За словами пана Віктора, у перспективі набуватимуть поширення й нові види інтернет-реклами, такі як відео, rich-media (нестандартна, неординарна подача реклами, наприклад, банери на всю сторінку).
Сайт — розповідь про себе
Власний сайт, як один із видів реклами в інтернеті, мають солідні рівненські компанії. Серед них і ТОВ “УкрТехноФос”.
— Не зовсім добре, якщо фірма не має свого сайту. Він необхідний, щоб люди могли більше дізнатися про саму компанію і її діяльність. Хоча, з іншої сторони, якщо сайт постійно не оновлюється свіжими даними, мабуть, краще взагалі його не мати, — вважає начальник відділу маркетингу і реклами Євгенія КОНОВАЛОВА. — Тому ми постійно розміщуємо новини, адже це один з основних способів розказати про себе. Наші працівники теж регулярно відвідують його. Тому важко визначити, скільки на сайті було потенційних клієнтів, а скільки працівників компанії, — говорить Євгенія Коновалова. — Нових клієнтів про те, звідки вони про нас дізналися, не запитуємо.
Ще як один із способів прорекламуватися використовують подачу даних про себе в інтернет-каталогах підприємств.
— Розміщення інформації про підприємство на сайті виставкових центрів, коли ми беремо участь у певній виставці — теж своєрідна реклама, — говорить Євгенія. — Тому ми використовуємо й таку нагоду.
На думку начальника відділу маркетингу і реклами, якщо компанія має хороших партнерів, можна домовитися про розміщення банера на їхньому сайті.
Так, наприклад, і зробила філія “Північно-Західне регіональне управління” ВАТ “Банк “Фінанси та Кредит”.
— Ми розмістили свій банер на порталі “ОГО”, тому що вважаємо, що він є досить авторитетним серед користувачів мережі. На жаль, відслідкувати, скільки людей дізналося про нас саме через цю рекламу, важко, тому що ми рекламуємося комплексно і в ЗМІ, і через зовнішню рекламу, і через друковані буклети та інше. Нам простіше відстежити, скільки людей прийшло до нас з флаєром. Хоча випадки, коли про нас дізнавалися саме через інтернет, були, — розповідає заступник керуючого філії “Північно-Західне регіональне управління” ВАТ “Банк “Фінанси та Кредит” Олександр УЛАНОВСЬКИЙ. — Маємо і свій сайт. Така реклама є ефективною, корисною і потрібною. Можливим є навіть той варіант, що скоро в інтернет-середовищі розпочнеться боротьба за споживача. Вважаю, що Всесвітня мережа — альтернативний варіант продажу банківських послуг. Клієнти банку можуть заплатити за комунальні платежі, переказати гроші, зняти їх з рахунка за допомогою інтернет-банкінгу. Попит на такі послуги є. Запити клієнтів щодо можливості дистанційного обслуговування зростають, адже набагато простіше і легше зробити необхідні банківські операції вдома, економлячи і власний час, і час працівників банку.

Що не варто робити у перший день Великого посту

Починаючи відсьогодні слід особливо стежити за своїм язиком і вчинками. Не можна лихословити, бажати зла, відмовляти в допомозі, милостині, ображати кого-небудь, брехати, лінуватися, заздрити.
переглядів: 503
Слабкий туман та ожеледиця: яка погода буде на Рівненщині сьогодні?

За прогнозами Рівненського обласного центру з гідрометеорології сьогодні, 3 березня, буде хмарно з проясненнями.
переглядів: 142
Яке свято відзначають 3 березня та на що варто звернути увагу

3 березня православні християни вшановують пам'ять святих мучеників Євтропія, Клеоника і Василіска, які віддали своє життя за віру в Христа. Вони жили у III-IV століттях у місті Амасія, що нині знаходиться на території Туреччини.
переглядів: 194
Завтра починається Великий піст: скільки він триватиме

Це один із важливих постів для православних християн, який передує Великодню.
переглядів: 259
Завтра на Рівненщині відбудеться зустріч із письменницею

Уже 3 березня, в Центральній бібліотеці Здолбунова відбудеться зустріч з здолбунівчанкою радіоведучою та авторкою романів, відзначених літературними конкурсами Ганною Щавінською.
переглядів: 219