Ми у Facebook
19.06.2008, 11:11

“Формуємо лідера, який вміє робити вибір”

Адаптивно-розвивальна школа “Центр Надії”, яка знаходиться на вулиці Гайдара, 12, інтегрує дві навчальні програми: державну та американську індивідуалізованого комп’ютеризованого модульного навчання.
Ідея створення такої школи виникла ще за Радянського Союзу в Москві. Вперше подібний заклад був створений у Києві, потім в інших містах України. На Рівненщині “Центр Надії” — єдина школа, яка має відповідну ліцензію.
— Як і у всіх цивілізованих закладах, у нас діє конкурсний відбір. У державний тест включаємо завдання загальнорозвиваючого характеру, які розраховані на дітей п’ятирічного віку, тому абсолютно не ускладнюють його, а лише урізноманітнюють, — розповідає директор школи “Центр Надії”, заслужений вчитель України Надія МАРИНОВИЧ. — Зараз у школі навчаються 214 учнів, з першого по одинадцятий класи.
За словами пані Надії, школа “Центр Надії” є альтернативною, у якомусь сенсі авторською.
— Я отримала тільки книжечку та ідею, і мені треба було створити школу, не скопійовану з американської, а адаптовану до української. Щоб це був заклад, де, як казав Тарас Шевченко: “І чужому научайтеся, і свого не цурайтеся”, — пригадує директор. — Вона відрізняється від стандартних шкіл тим, що інтегрує дві навчальні програми. Це державна (є вчитель і клас), яка доповнюється американською програмою індивідуалізованого комп’ютеризованого модульного навчання. За цією програмою дитина щоденно з першого до дев’ятого класу вивчає п’ять предметів: англійська мова, словобудова, science (інтегрована фізика, хімія, природознавство в одному блоці), social studies (суспільні науки) та математика. Саме для цього з 1991 року ми створили два види класів: традиційні, де є парти й дошка, та нетрадиційні — для модульної системи навчання, де є навчальні кабінки з набором п’яти книжечок. Модульна система більше спрямована на самопізнання предмета, тому дитина сама щодня визначає свою навчальну мету, скільки сторінок вона вивчить з того чи іншого предмета. Червоною ниточкою через усі навчальні модулі у школі проходить християнська мораль, де говориться про вічні божественні істини. Загальний дух школи — три християнські постулати: віра, надія, любов.
Ми навчаємо дітей словами Кеннеді: “Не питай країни, що вона зробила для тебе, запитай себе, що ти зробив для своєї країни”.
Позитив модульної системи навчання у тому, що вона допомагає формувати лідера, людину, яка вміє робити вибір.
— За останні шість років одинадцятеро дітей поїхали до Америки за програмою “Екселс”. Окрім цього, у нас уже три роки діє програма “Друзі до друзів” з містом Аусбург. Підтримуємо зв’язок і з Клайпедським християнським університетом та вітчизняними ВНЗами.
У своїй роботі Надія Маринович слідує словам Оскара Уайльда: “Щоб зробити дітей добрими, треба зробити їх щасливими”.
— Тому коли зайдете до школи, побачите, що тут усі посміхаються. Найголовніше для мене, коли дитина підходить і говорить “Я люблю вас”. Я теж відповідаю, що люблю її. І з висоти свого педагогічного стажу можу сказати, що жила недаремно, — каже директор.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ