26.06.2008, 01:51
Стоїте у черзі? Отримайте сюрприз!
Вирішити проблему черг у супермаркетах, залучивши до цього покупців, вирішили в одній з торгових мереж, представлених у Рівному. Усім, хто довго стоїть у черзі, порадили телефонувати директору супермаркету, або на безкоштовну “гарячу” лінію. Номери телефонів розмістили на дошці оголошень для покупців.
Як розповідають представники торгової мережі, акція стартувала приблизно місяць тому та здійснюється для зручності покупців.
— Подекуди черги в супермаркетах утворюються не з технічних причин, а через людський фактор, — розповідає директор рівненського супермаркету “Наш край” (проспект Миру, 2) Тамара ЗАЙКОВСЬКА. — Тобто, той чи інший касир відлучається зі свого робочого місця, тим часом біля іншої каси формується черга. Тому для вдосконалення роботи ми запропонували покупцям повідомляти про черги в супермаркетах за умови, якщо одна чи дві каси не працюють, а черга налічує 5 і більше людей. Отримуючи такі дзвінки, я з’ясовую ситуацію на місці або доручаю це зробити комусь із відповідальних працівників, якщо сама перебуваю за межами супермаркету. Щоправда, таких дзвінків до мене було небагато. Акція здійснюється у всіх рівненських супермаркетах нашої мережі.
Далі у боротьбі з чергами пішли у супермаркетах “ЕКОмаркет”. Для подолання цієї проблеми в мережі була запроваджена посада “інспектор кас”, який допомагає розподіляти потік покупців на вільні каси або каси, біля яких найменше людей. Крім того, в супермаркетах мережі проводиться акція “Сьомий в черзі? Отримай приз!” Її учасником може стати будь-який клієнт за певних умов: у магазині не працює дві і більше кас; у кожній черзі на оплату покупки стоять не менше шести осіб; учасником акції стає покупець, який стоїть у черзі сьомим. Умови акції опубліковані в спеціалізованому виданні мережі “ЕКОмаркет”.
Сьомий у черзі отримує сюрприз. Який саме, в рівненському супермаркеті “ЕКОмаркет” не побажали розповідати. Також повідомили, що наразі в “ЕКОмаркеті” в Рівному рух покупців біля кас досить жвавий, тож тут не було таких черг, у яких би було сім і більше покупців.
— Акція триває не перший тиждень, в усіх великих супермаркетах, — розповів директор “ЕКОмаркету” в Рівному Олександр ЛУНІН. — Це ніяк не пов’язано з якимись скаргами. Таким чином ми не лише боремося з чергами, а й прагнемо підвищити якість обслуговування та привабити клієнтів.
— Подекуди черги в супермаркетах утворюються не з технічних причин, а через людський фактор, — розповідає директор рівненського супермаркету “Наш край” (проспект Миру, 2) Тамара ЗАЙКОВСЬКА. — Тобто, той чи інший касир відлучається зі свого робочого місця, тим часом біля іншої каси формується черга. Тому для вдосконалення роботи ми запропонували покупцям повідомляти про черги в супермаркетах за умови, якщо одна чи дві каси не працюють, а черга налічує 5 і більше людей. Отримуючи такі дзвінки, я з’ясовую ситуацію на місці або доручаю це зробити комусь із відповідальних працівників, якщо сама перебуваю за межами супермаркету. Щоправда, таких дзвінків до мене було небагато. Акція здійснюється у всіх рівненських супермаркетах нашої мережі.
Далі у боротьбі з чергами пішли у супермаркетах “ЕКОмаркет”. Для подолання цієї проблеми в мережі була запроваджена посада “інспектор кас”, який допомагає розподіляти потік покупців на вільні каси або каси, біля яких найменше людей. Крім того, в супермаркетах мережі проводиться акція “Сьомий в черзі? Отримай приз!” Її учасником може стати будь-який клієнт за певних умов: у магазині не працює дві і більше кас; у кожній черзі на оплату покупки стоять не менше шести осіб; учасником акції стає покупець, який стоїть у черзі сьомим. Умови акції опубліковані в спеціалізованому виданні мережі “ЕКОмаркет”.
Сьомий у черзі отримує сюрприз. Який саме, в рівненському супермаркеті “ЕКОмаркет” не побажали розповідати. Також повідомили, що наразі в “ЕКОмаркеті” в Рівному рух покупців біля кас досить жвавий, тож тут не було таких черг, у яких би було сім і більше покупців.
— Акція триває не перший тиждень, в усіх великих супермаркетах, — розповів директор “ЕКОмаркету” в Рівному Олександр ЛУНІН. — Це ніяк не пов’язано з якимись скаргами. Таким чином ми не лише боремося з чергами, а й прагнемо підвищити якість обслуговування та привабити клієнтів.
Категорія: Новини > Життя
Автор: Переглядів: 1322Інші статті рубрики:
Автоматичний облік 17-річних юнаків через «Резерв+»: що потрібно знати?
Верховна Рада України в першому читанні проголосувала за законопроєкт № 12076. У ньому пропонується автоматично ставити на військовий облік громадян при досягненні 17-річного віку.
переглядів: 96
Аварія у Дніпрі: подробиці ДТП, яка забрала життя 10-річної дівчинки
Поліція затримала водія, який вчинив смертельне ДТП у Дніпрі.
переглядів: 394
Церковний календар на грудень 2024: що святкуватимуть українці
Останній місяць року багатий на святаи та важливі дати. У церковному календарі на грудень іц Різдво, і Миколи, і річниця проведення Об’єднавчого Собору.
переглядів: 367
Що треба знати про реформу МСЕК
Статус інвалідності до дати наступного оцінювання є чинним.
переглядів: 558
У Рівному відбудеться фестиваль "ВареничОК"
Сьогодні, 30 листопада, у Парку культури та відпочинку імені Тараса Шевченка з 12:00 до 19:00 пройде фестиваль "ВареничОК".
переглядів: 506